עומר אדם ביוזמה מרגשת: "כמה סבל הילדים האלה עוברים"

לכבוד ל"ג בעומר הזמין הזמר המפורסם לביתו ילדים שעברו חרמות בבית ספר וילדים חולי סרטן למסיבה פרטית | "מי שנמצא בפרופיל ציבורי ויכול להשפיע על הדברים האלה שלא יקרו יותר אז חשוב שיעשה את זה"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 19/05/22 17:39 יח באייר התשפב

עומר אדם ביוזמה מרגשת: "כמה סבל הילדים האלה עוברים"
עומר אדם, צילום: דוד כהן / פלאש 90

עומר אדם קיים אמש (ד') מסיבה פרטית בביתו אליה הוזמנו ילדים מכל רחבי הארץ שעברו חרמות בבית ספר וילדים שחלו בסרטן. את היוזמה ארגנו עמותת חיוך של ילד, ים של חברים וסיירת החרם של הצינור

עומר, שלא נוהג לשתף יותר מדי ברשתות החברתיות שיתף הפעם פוסט באינסטגרם בו כתב על האירוע המרגש: "חלק מהילדים המוחרמים שהגיעו לא הוזמנו לשום מדורה, חלקם עברו עשרות בתי ספר בכדי שיפסיקו להרביץ להם ולקלל אותם וחלקם כשחגגו יום הולדת, אף אחד לא הגיע".

עומר הוסיף וכתב על ילד אחד שנכנס לו ללב כאשר אמר לו ש: "כל הילדים בבית ספר אמרו לי להתאבד ואני חשבתי לעשות את זה, אבל אחרי היום הזה והרגע הזה פה שכל כך כיף לי, אני לא הולך להקשיב יותר לאף ילד כזה ולעשות רק מה שטוב לי״. שהוא חיבק אותו ופשוט עברה בו צמרמורת.

/>
את הפוסט חתם אדם בכך שכתב שמטרת השיתוף היא שמי שנמצא בפרופיל ציבורי ויכול להשפיע על הדברים האלה שלא יקרו יותר או יופחתו אז חשוב שיעשה את זה.

רק בשבוע שעבר חשף עומר אדם את הזוגיות החדשה שלו עם הדוגמנית הדתייה יעל שלביה, בתמונה זוגי שהכתה גלים בכל עולם הבידור.