גיא לרר נפרד: "אדם צריך להכיר במגבלותיו"

גיא לרר, מגיש "הצינור" ומי שעמד מאחורי "מחאת הפסטה", נפרד מקריירת הכדורגל שטיפח לאחרונה כשחקן בקבוצת המכתש גבעתיים מליגה ג', שנה בלבד לאחר שהצטרף אליה

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/03/22 12:02 יח באדר ב'

גיא לרר נפרד: "אדם צריך להכיר במגבלותיו"
גיא לרר בעבודה היותר מוכרת שלו., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גיא לרר, מגיש תכנית הצינור הפופולרית ומי שעמד מאחורי "מחאת הפסטה" המשמעותית, טיפח בשנה האחרונה קריירת כדורגל בקבוצת המכתש גבעתיים. לרר, ששיחק בקבוצה כילד, חזר לשחק בקבוצה לפני כשנה. היום (ב'), בפוסט מרגש ולאחר שהקבוצה עלתה לליגה ב', נפרד לרר מהקבוצה שתפסה חלק משמעותי מחייו, עוד כילד.

הרומן עם הקבוצה התחיל כחצי דאחקה, והפך להגשמת חלום נגד כל הסיכויים

"לעתים אדם צריך להכיר במגבלותיו" כותב לרר, ומוסיף כי מרגע שהקבוצה עלתה לליגה ב', המחויבות כלפי הקבוצה תבעה מזמנו והייתה מעבר ליכולותיו. "עונה וחצי, שני תארים, חמישה שערים, שישה בישולים, פציעות ואינספור רגעי מאבק שלי עם עצמי היו מעל ומעבר למה שדמיינתי שיקרה כשהרומן עם הקבוצה התחיל כחצי דאחקה, והפך להגשמת חלום נגד כל הסיכויים"

ליגת העל בכדורגל

ליגת העל בכדורגל צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

הלוואי ואצליח למצוא קבוצה בליגה ג׳

לרר, שיחגוג השנה את יום הולדתו ה-43, מודה בפוסט כי הוא כבר בגיל בו קריירות ספורטיביות הן נחלת העבר , אך עדיין לא מוותר לגמרי וכותב כי הוא מחפש קבוצה חדשה בליגה ג' שתסכים לקבל אותו לשורותיה: "הלוואי ואצליח למצוא קבוצה בליגה ג׳ שתסכים לקבל אותי לא בגלל השחקן שאני אלא בגלל האהבה וההתלהבות".

"צפויות לכם עוד הצלחות גדולות"

בסיום הפוסט מודה לרר לאנשי הקבוצה, "ובראשם עידו פליישמן, אלדר פשכצקי וגיא שוסט. הרמתם קבוצה נפלאה באמת, מלאה רוח, מחזה נדיר. צפויות לכם עוד הצלחות גדולות. את דקות הפרידה שלי אתן בשישי הקרוב נגד צפרירים חולון, ככל שהפוסט קורונה תאפשר זאת. היה לי כיף עצום ללבוש את המדים שלכם".