צפו נטלי דדון חושפת בראיון לכיפה: "מקפידה לא לגעת בטלפון בשבת"

אושיית הרשת הגיעה לכנסת והשתתפה בשדולה של אבי מעוז שעסקה בזהות היהודית בחינוך. לחדשות כיפה היא סיפרה על הערכים החשובים לה אותם היא מנחילה בבית וגם על החשש מאובדן הדרך

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/05/22 19:34 טז באייר התשפב

נטלי דדון חושפת בראיון לכיפה: "מקפידה לא לגעת בטלפון בשבת"
נטלי דדון, צילום: כיפה

אושיית הרשת נטלי דדון השתתפה אתמול (ב') בשדולה למען חיזוק ושימור הזהות היהודית בראשות חבר הכנסת אבי מעוז. בשדולה שיתפה דדון את הנוכחים בתחושות הקשות שלה ביחס למערכת החינוך. בראיון לחדשות כיפה סיפרה, "לצערי כן צריך שדולה כזאת. הגענו למצב שבמערכת החינוך מטשטשים לנו את הזהות בשם השוויון המגדרי. באתי גם כאמא, בעיקר, לא כנטלי דדון. לתחושתי, ככל שהשנים עוברות והילדים לא מקבלים את השורשים האלה בבית הספר ואנחנו מאבדים את הזהות שלנו ככה מהר מאוד נאבד את המדינה לגמרי". 

זה קשור לממשלה הנוכחית?

"אני לא חושבת שלזהות שלנו יש הקשר פוליטי אבל אי אפשר להתעלם מזה שאנחנו מי יודעים מי תומך במה, מעולם לא הנפתי דגל של מפלגה כזאת או אחרת, אבל כן חשוב לי השורשים שלי, המקורות שלי, הזהות שלי, אין לנו ארץ אחרת ויש לנו מדינה אחת שהיא מדינת יהודים". 

משהו בבית שאת מקפידה עליו? 

"מאז ומתמיד הייתי יהודייה מאמינה, אני מדליקה נרות שבת ובשנה האחרונה גם מקפידה לא לגעת בטלפון בשבת, דברים שאני לוקחת על עצמי בהשתדלות, קידוש בשבת מאוד חשוב לי וגם חגים כמובן. נטילת ידיים בבוקר ומודה אני, יש כל כך הרבה ערכים טובים והיגיון ועוצמה ביהדות ובתורה שלנו שאני לא חושבת שזה משהו שצריך להתרחק ממנו. מאמינה באמונה שלמה שזה מה שהחזיר לנו את האור הגדול".