מזל טוב השחקנית אגם רודברג מספרת על הלידה: "תודה לאל"

השחקנית המפורסמת חובקת עוד בת קטנה, אחות לבתה הבכורה בת השנתיים. בפוסט מרגש באינסטגרם היא מודה לכל הצוות ומספרת על חווית ההריון והלידה

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 08:55 ט באייר התשפב

השחקנית אגם רודברג מספרת על הלידה: "תודה לאל"
צילום: shutterstock

השחקנית והדוגמנית אגם רודברג שיתפה הבוקר (ג') את עוקביה בבשורות מרגשות במיוחד, עם ההודעה על לידת בתה השנייה, אחות להלני בת השנתיים, יחד עם בעלה דור קרובינר. בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה רודברג על ההריון שהיה לכל אורכו "תהליך מותח מאוד". 

"אנחנו אסירי תודה ומאושרים בחלקנו", היא כתבה וסיפרה על חווית הלידה, "ההתמודדות, ההרגשה לאורך הדרך וכל החוויה התעצבה אצלי בעזרת הסביבה התומכת כמובן - אבל - עוד יותר בעזרת אנשי המקצוע שליווי אותי מהיום שגיליתי שאני בהריון, דרך הבדיקות, הסקירות, מהמיון המושלם באיכילוב שביקרתי בו כל יום בחודש תשיעי (תודה בנות) ועד כשצעקו לי 'יופי, עוד חזק' ו'לא לוותר' בחדר הלידה וברגע ששמו אותה עלי שהגיחה לאוויר העולם לראשונה".

בסוף דבריה הודתה השחקנית לכל הצוות של בית החולים איכילוב בתל אביב, "למורן מנצור המיילדת המיוחדת שזכיתי להכיר רק לאחרונה שהביאה איתה אנרגיה כל כך מיוחדת שחשובה לכל תהליך הלידה וחייכה אלי הסתכלה לי בעיניים והאמינה בי, לרינת המיילדת שאומרים שהיא האישה למשימות מיוחדת שנתנה לי כוח מחודש. תודה לאיכילוב הבית חולים הכי טוב בעולם! תודה לאל! תודה דור אני אוהבת אותך תודה לכל אחת ואחד מכם זה לא היה אפשרי בלעדיכם".