"לא ראוי להדליק משואה": כתב חדשות 13 צייץ נגד אורי בנקי ועורר סערה

טל שורר טען בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מתנגד לבחירה באביה של שירה בנקי ז"ל אך לא נימק: "מברך על המפעל החברתי שהקימה פה משפחת בנקי, אבל זה לא מוחק הכל". ברשת תקפו אותו: "או שתפתח מה שאתה יודע או שתשתוק"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 27/04/22 12:40 כו בניסן התשפב

"לא ראוי להדליק משואה": כתב חדשות 13 צייץ נגד אורי בנקי ועורר סערה
הזוג בנקי, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

עורך חדשות הספורט וכתב הטכנולוגיה של חדשות 13 טל שורר עורר היום (ד') סערה כשצייץ בטוויטר נגד אורי בנקי, אביה של שירה ז"ל שנרצחה במצעד הגאווה לפני X שנים וצפוי להדליק משואה בערב יום העצמאות הקרוב יחד עם רעייתו.

"אורי בנקי לא ראוי להדליק משואה", הפתיע שורר והוסיף: "כשאראה אותו אומר בטקס 'לתפארת מדינת ישראל' - יהיה לי עצוב מאוד. אני אוהב את המדינה שלנו מאוד ומברך על המפעל החברתי שהקימה פה משפחת בנקי, אבל זה לא מוחק הכל".

"אורי בנקי לא ראוי להדליק משואה", הציוץ שעורר סערה

"אורי בנקי לא ראוי להדליק משואה", הציוץ שעורר סערה צילום: צילום מסך

כך כתב במסתוריות שורר ולא הוסיף אף סיבה להתנגדותו לבחירה באורי בנקי להדלקת המשואה. עם העלאת הציוץ הסתום, שנחסם לתגובות, החלו רבים לתקוף אותו על הדעה הלא פופולארית שנכתבה ללא נימוק. המגישה והעיתונאית דוריה למפל כתבה: "נו באמת שורר, דבּר או שחרר". 

"או שאתה פותח את מה שאתה יודע, או שאתה שותק. אתה גם עיתונאי, למען השם", הגיב משתמש נוסף, ואחר כתב: "דמיינו להגיד שאדם לא ראוי למשהו מסוים ולא לפרט בעצם למה הוא לא ראוי אבל כן להשאיר את הציוץ כדי שתהיה השחרה עליו". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן