אמילי עמרוסי נבחרה להנחות חידון תנ"ך ביום העצמאות ה-74

אל תתבלבלו - לא מדובר בחידון התנ"ך העולמי אלא באחיו הקטן, חידון התנ"ך לנוער התפוצות. משרד החינוך והעיתונאית הסרוגה ניהלו משא ומתן ארוך ובסופו של דבר הגיעו להסכמות. "מרגש מאוד", אמרה עמרוסי

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/22 23:13 יח בניסן התשפב

אמילי עמרוסי נבחרה להנחות חידון תנ"ך ביום העצמאות ה-74
עמרוסי-הולנדר, צילום: יח"צ

העיתונאית הסרוגה, אמילי עמרוסי הולנדר נבחרה להנחות את חידון התנ"ך לתפוצות, שיתקיים מיד לאחר חידון התנ"ך העולמי לנוער. מחר (ד') יפורסמו שמות 12 העולים לחידון. בחרושת השמועות להחלפת המנחה הנצחי אבשלום קור נכללה עמרוסי, אך לאחר בחירתו של העיתונאי עופר חדד נראה כי הוחלט לתת את הבמה הנפרדת גם לעיתונאית הסרוגה.

כפי שפרסמנו, גורמים במשרד החינוך מאוד רצו לראות את עמרוסי בתפקיד היוקרתי כמנחת חידון התנ"ך העולמי, ומשא ומתן התקיים איתה במשך חודש שלם אך ללא הצלחה בזירה זו. 

עמרוסי הולנדר סיפרה היום (ג') כי קיבלה שתי בשורות משמחות. "נבחרתי להנחות את הטקס הצה"לי לציון עשרים שנים למבצע חומת מגן, שיתקיים בלטרון אחרי החג, ונבחרתי להנחות את חידון התנ"ך לנוער התפוצות שמתקיים ביום העצמאות, מיד לאחר חידון התנ"ך הרגיל, ומשודר בעשרות מדינות ובמאות קהילות יהודיות ברחבי העולם".

"שניהם מרגשים מאוד. ושניהם כרוכים זה בזה. התפוצות, התנ"ך, המלחמה על הארץ", סיכמה העיתונאית הסרוגה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן