כוכב ארץ נהדרת סירב להדליק משואה: "מעדיף להישאר בצניעות"

הקומיקאי המצליח שקיבל לאחרונה תכנית חדשה בערוץ הכנסת נבחר להדליק משואה, אך סירב: "מעדיף להיות איש מבוגר כשאקבל את הדבר הזה - זה מה שאמרתי לשר שהתקשר אליי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/04/22 12:36 יז בניסן התשפב

כוכב ארץ נהדרת סירב להדליק משואה: "מעדיף להישאר בצניעות"
טל פרידמן, צילום: Moshe Shai/Flash90

לקראת יום העצמאות מבשר שר התרבות על הבחירות במשיאי המשואות. לפי פרסום של רן בוקר, הקומיקאי טל פרידמן בן ה-58 נבחר על ידי הוועדה הציבורית להדליק משואה אך הוא סירב ואמר כי יש ראויים ממנו.

זאת אכן התרגשות מטורפת אבל אני מעדיף להישאר בצניעות"

"אני מחכה שאהיה יותר מבוגר, אני רוצה להיות קומיקאי עוד כמה שנים. אני לא זקן מספיק", אמר פרידמן בראיון ל-ynet. "זאת אכן התרגשות מטורפת אבל אני מעדיף להישאר בצניעות, מעדיף להיות איש מבוגר כשאקבל את הדבר הזה - זה מה שאמרתי לשר שהתקשר אליי".

כיודע, פרידמן חושף את חייו הפרטיים בתכנית "אבא משתדל" והתגלה שם כאיש משפחה רגיש ובעל חסד שאימץ יחד עם אשתו שני ילדים, אחת מהם אוטיסטית בעלת פיגור. לאחרונה קיבל גם תכנית בערוץ הכנסת, "האזרח פרידמן", במסגרתה פרידמן בסוגיות הפוליטיות השונות ומראיין חברי כנסת.

חנוך דאום, גם קומאיקאי מצליח, כתב בפייסבוק שלו בתגובה לפרסום: "מי שעוקב אחרי המסע יוצא הדופן ומלא אהבה שהוא עושה עם הבת שלו, מבין עד כמה הוא ראוי".

"לאחר שיחה מקדימה שהתקיימה, ולבקשתו של פרידמן עצמו, הוחלט כי לא יהיה בין מדליקי המשואות"

ממרכז ההסברה והמטה לאירועים וטקסים ממלכתיים, נמסר בתגובה לפרסום ב-ynet: "השנה לראשונה הוגשו לוועדה הציבורית לבחירת מדליקי המשואות כ-5,600 המלצות לקראת טקס הדלקת המשואות במלאות 74 שנה למדינת ישראל, שיתקיים השנה בסימן 'יד פוגשת יד אחות'. טל פרידמן היה בין אלו שהוועדה הציבורית המליצה עליהם להדליק משואה, אך לאחר שיחה מקדימה שהתקיימה, ולבקשתו של פרידמן עצמו, הוחלט כי לא יהיה בין מדליקי המשואות".