אניה בוקשטיין שיתפה באינסטגרם: "בכאב גדול נאלצתי לעבור הפלה. הפעם בשבוע ה-12"

הזמרת, השחקנית והמדובבת שיתפה את עוקביה באינסטגרם כי עברה הפלה, ולא בפעם הראשונה: "אני כותבת כאן ומשתפת כי בפעם הקודמת זה נתן לי הרבה כוח, וגם לנשים אחרות שעוברות יום יום חוויות דומות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/22 22:28 יג בניסן התשפב

אניה בוקשטיין שיתפה באינסטגרם: "בכאב גדול נאלצתי לעבור הפלה. הפעם בשבוע ה-12"
אניה בוקשטיין, צילום: Gideon Markowicz/Flash90

השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין שיתפה הערב (ה') את עוקביה באינסטגרם בבשורה עצובה מאוד. כמו קארין קליינברג בעבר וידועניות נוספות, בוקשטיין חשפה כי עברה הפלה, וכתבה כי אין זו הפעם הראשונה. 

בוקשטיין כתבה כי ממש הבוקר עברה ההפלה. "לא חשבתי ששוב נהיה בחלום הרע הזה. הפעם זה הרגיש חיובי ויציב, והרשיתי לעצמי לשחרר ולשמוח", כתבה אניה. "אבל החיים מראים לי שוב שהשליטה לא בידיים שלי, שאני לא מנהלת את העסק הזה כמו שאני רוצה לחשוב. הבוקר, בכאב גדול, נאלצתי לעבור הפלה. הפעם בשבוע ה-12".

הזמרת חשפה את סיפורה במטרה לחזק נשים שחוו הפלה: "המילים המנחמות שאני אומרת לעצמי הן קלישאות ידועות, אבל מה נעשה שזה באמת עוזר. הכל בזמן שלו, יש היגיון גם אם אני לא מבינה אותו כרגע. אני כותבת כאן ומשתפת כי בפעם הקודמת זה נתן לי הרבה כוח, וגם לנשים אחרות שעוברות יום יום חוויות דומות".

"שולחת לכן חיבוק גדול וכוחות, בסוף הכל עובר. אני לוקחת לי כמה ימים להתכנס בחג הזה עם המשפחה שלי. שיהיה לכולם חג שמח ובשורות טובות", סיכמה את מילותיה.