כפי שלא ראיתם: נועם בנאי עטור בסממנים יהודיים

לקראת פסח ראשון עם בנו דויד מאיר הקרוי על שם אביו, הזמר המצליח נועם בנאי מפנה לעצמו רגע של שקט. באינסטגרם הוא שיתף תמונה שלו עם תפילין לצד בנו וכתב: "והגדת לבנך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/04/22 14:38 יג בניסן התשפב

כפי שלא ראיתם: נועם בנאי עטור בסממנים יהודיים
נועם בנאי. "מאז ומעולם הגדרתי את עצמי כאדם מאמין", צילום: אור דנון

נועם בנאי הוא זמר ויוצר צעיר ומצליח, נצר למשפחה הכי יצירתית בישראל. לקראת חג הפסח וליל הסדר המתקרב, שיתף נועם באינסטגרם תמונה שלו עטור בתפילין לצד בנו, דוד מאיר, עם הכיתוב "והגדת לבנך". בסטורי הוא כתב: "פסח ראשון עם דויד". כזכור, בנו של נועם קרוי על שם אביו: מאיר בנאי, והוא נולד לפני כחמישה חודשים.

"הרגע הזה שאתה רואה את אלוהים מתגלה אלייך בדרך נס"

בפוסט בפייסבוק כתב אז בנאי המרוגש: "מרגיש שאני יכול לכתוב עכשיו אינסוף מילים על הרגע הזה שאתה רואה את אלוהים מתגלה אלייך בדרך נס, שכנראה ואין באמת מילים שיוכלו לתאר אותו, את הימים שאחרי הלידה שלא הפסקתי לבכות בכל פעם שראיתי את הבן הבכור שלי או שרק נזכרתי שהוא כאן לידי, את היום בבוקר, כשהתארגנו לברית ואבא שלי היה כל כך חסר ועכשיו הוא נכנס לבריתו של אברהם אבינו ומצטרף לעם המיוחד שלנו. תכירו את דויד מאיר בנאי".

בראיון לכיפה סיפר נועם על הקשר שלו ליהדות: "אבא חזר בתשובה כשהייתי בן 11. אבל גם לפני שהוא חזר בתשובה תמיד היינו עושים קידוש, מגיל אפס גדלתי בידיעה שאני אצום את יום כיפור לא משנה מה יקרה. תמיד היה בית כנסת בערבי שבתות, המסורת הייתה מאוד נוכחת ברקע. אחרי שאבא חזר בתשובה כבר הייתי לומד איתו גמרא וקצת רבי נחמן".

"אני חושב שמאז ומעולם הגדרתי את עצמי כאדם מאמין, תמיד אני מרגיש שאני בקשר עם הקדוש ברוך הוא. יש כמה רבנים שאני שומע. יש את הרב איתמר אלדר שהוא בן דוד של אבא שלי, ויש גם את הרב שלמה כ"ץ שאני מחובר אליו. הרב איתמר היה שם בשבילי אחרי הפטירה ש אבא, הוא ניהל את הלוויה ותמיד מגיע לאזכרות. זה הגיע לרמה אפילו שהתייעצתי איתו על קליפים", הוא משתף.