גיא הוכמן מגלה למה הוא מאוהב בחסידות חב"ד

הקומיקאי שיתף את קהל עוקביו בכל המקרים בהם פגש נציגים של חסידות חב"ד ברחבי העולם, ואיך אפילו הציע נישואים בבית חב"ד בגואטמלה, "רומנטיקה תוצרת השם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/04/22 18:47 יא בניסן התשפב

גיא הוכמן מגלה למה הוא מאוהב בחסידות חב"ד
גיא הוכמן , צילום: באדיבות המצולם

הקומיקאי המפורסם, גיא הוכמן, שבעבר חשף את נתוני החשיפות הגבוהות להן הוא זוכה, שיתף היום (ג') את קהל עוקביו ברשתות החברתיות באהבתו הגדולה לחסידות חב"ד, זאת לרגל חגיגות 120 שנה להולדת הרבי מלובביץ'.

בפוסט ארוך הוא מפרט את השנים בחייו בהן נעזר בשירותים של חב"ד ברחבי העולם. 
"2010: בנגקוק, תאילנד. השתחררתי מעזה לפני שבועיים, ואני כבר מסתובב בעולם פלופ ואבוד. מגיע לבית חב״ד בנגקוק, קופצים עליי איזה 200 מנדי ומרגיעים אותי. הגעתי הביתה.

"2011: קוסקו, פרו. נגמר לי הכסף. הרב עופר נדלק עליי ומציע לי להיות שליח פיצה בתמורה ללינה חינם. לא מכריח אותי להניח תפילין או לשמור שבת, וזה בדיוק מה שגורם לי להצטרף אליו לקורס קבלה. 4 ימים שבהם אני לא מבין כלום כי אני בן 22 עם יכולת ריכוז של קיפוד אבל מי יודע, אולי חזרתי משם יהודי טוב יותר.

2012: קאסול, הודו, ראש השנה. 400 נרקומנים, הרב צ׳ילום מברך. מדי פעם אני זורק הערות וכולם צוחקים. במקום להתעצבן, הוא מזמין גם אותי לתת ברכה. זה היה הסטנד-אפ הראשון שלי". 

בהמשך גם סיפר על הצעת הנישואין בבית חב"ד סן פדרו בגואטמלה, "רומנטיקה תוצרת השם. תודה צדיקים, אתם עושים עבודת קודש. עם כל הכבוד למדינת ישראל, אתם משרד החוץ האמיתי. ותזכרו מה אני אומר, גלגול הבא אני שליח חב"ד. מזל טוב לרבי".