עומרי כספי נגד עיתונאי התאגיד: "איפה החב"דניק למד ככה להלבין פנים?"

שחקן הכדורסל לשעבר הוזמן להשתתף בכנס השמרנות הישראלי, ומענדי גרוזמן תקף: "בואו נדבר על הדוברים בכנס ההגות המעמיק", וצירף את תמונתו של עמרי כספי. הוא לא נשאר חייב וענה לו

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/04/22 21:29 ט בניסן התשפב

עומרי כספי נגד עיתונאי התאגיד: "איפה החב"דניק למד ככה להלבין פנים?"
כספי. מותקף, צילום: Moshe Shai/FLASH90

איש התקשורת החרדי, מענדי גרוזמן מגיש התוכנית 'מענדי וביתאן', ממשיך עם הביקורת בחשבון הטוויטר שלו נגד כנס השמרנות. אחרי הביקורת על יותם זמרי, גרוזמן עבר לעומרי כספי שהוזמן לכנס וכתב: "עזבו את זמרי שבסך הכול מופיע בפרסום על האירוע, בואו נדבר על הדוברים בכנס ההגות המעמיק" וצירף את תמונתו של כספי.

"מענדי פה עושה אחלה קמפיין לכנס השמרנות"

כזכור, הבוקר (א') גרוזמן העלה תמונה בה נראה איש התקשורת יותם זמרי בפרסומת לכנס השמרנות הישראלי וכתב: "כל מה שפתט בתנועת השמרנות הישראלית בתמונה אחת. יותם זמרי, קופירייטר ימני שהתפרסם באמצעות פאנצ'ים לא רעים בפייסבוק, משמש פרזנטור בכנס שמטרתו לפתח הגות אינטלקטואלית ימנית בישראל".

מי שהתערב לטובת זמרי וכספי היה חבר הכנסת שמחה רוטמן שכתב "חברים, מענדי פה עושה אחלה קמפיין לכנס השמרנות. זמרי וכספי  יהיו שם, שזה כבר סיבה לבוא. תנו לו בלייקים, ואולי הוא יספר לנו גם על הדוברים האחרים".

כספי: "למדתי כמה וכמה שיחות ומאמרים של הרבי"

כספי ענה לרוטמן באופייניות: "שמחה, למדתי כמה וכמה שיחות ומאמרים של הרבי (ביום עשתי עשר, אנא נסיב מלכא וכו׳). איפה החב"דניק מענדי למד ככה להלבין פני חבריו ברבים?".