אחרי שהפך לאבא: שיר חדש לנתן גושן

תקופה פורה עוברת על הזמר והיוצר נתן גושן, ולאחר שורת הישגים הוא מוציא שיר חדש בשם "יש בלאגן גדול". גושן אמר כי "את הטקסט הזה כתבתי לפני תקופה ארוכה אחרי אחד מהאירועים הקשים שעברנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/22 11:20 ו בניסן התשפב

אחרי שהפך לאבא: שיר חדש לנתן גושן
צילום: גלעד תדהר/Digistage

מאז יצא הסינגל האחרון של נתן גושן, הוא הספיק הרבה: להתחתן, לציין עשור של עשייה מוזיקלית במופע סולדאאוט בלייב פארק ראשל"צ, לחבור לישי ריבו לשני מופעי סולדאאוט בהיכל מנורה ולהפוך לאב לבת בכורה. במשך כל הזמן הזה, גושן המשיך כהרגלו ליצור ולכתוב עוד ועוד.

האזינו לשיר החדש:

היום רואה אור שיר חדש שלו בשם "יש בלאגן גדול". גושן אמר על השיר: "את הטקסט הזה כתבתי לפני תקופה ארוכה אחרי אחד מהאירועים הקשים שעברנו. לאט לאט התמלאה המגירה בהמון טקסטים שנוגעים בדבר וכל פעם שרציתי להוציא דבר כזה החוצה שאלתי את עצמי אם זה מתאים, האם זה זמן לנחמה או לביקורת, אם אפשר לקרוא לזה ככה".

"תחושת חוסר האונים של התקופה האחרונה, הצער העצום ואיתו ההרגל והשיכחה, הרצון להתקדם הלאה והחובה לזכור ולא לשכוח כל מקרה ומקרה כל אלו נתנו לי להרגיש שהזמן של השיר הזה הוא עכשיו הוא התאים תמיד לסיפור הישראלי והיהודי לדורותיו. בתקווה שלא נדע עוד מדברים כאלה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן