נתן גושן חוגג יום נישואין ראשון וחושף את השם של בתו הבכורה

הזמר האהוב חשף את השם של בתו הבכורה שנולדה לפני עשרה ימים וסיפר על התחושות וההתרגשות: "מי שמכיר אותי יודע שאם היה אפשר, כל האושר הזה היה נשאר סוד גדול לנצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/22 21:59 יב באדר ב'

נתן גושן חוגג יום נישואין ראשון וחושף את השם של בתו הבכורה
נתן גושן, צילום: Dima Vazinovich/Flash90

עשרה ימים חלפו מאז הגיעה ההודעה המרגשת כי הזמר נתן גושן ואשתו לירון אלביליה הביאו לעולם את בתם הבכורה, זאת לאחר פחות משנת נישואים אחת. כזכור, לירון ילדה בשבת בבית החולים הדסה הר הצופים, ולאחר בלבול קל שייחס להורים המאושרים בן, הובהר כי מדובר בבת. 

בפוסט שהעלה היום (ג') לחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, סיפר הזמר כי השניים חוגגים למעשה יום נישואיו ראשון, וחשף את השם של התינוקת הרכה."תודה להשם יתברך. היום יום הנישואין הראשון שלנו, וממש לפני שבוע נולדה לנו במזל טוב, אמיליה שמה. מי שמכיר אותי יודע שאם היה אפשר,
כל האושר הזה היה נשאר סוד גדול לנצח. 

"הכרת הטוב שאני מרגיש היא מעל הטבע ממש, ורוב הזמן אני עסוק בלהתפעל מאשתי הקדושה וכוחות העל שלה ולבקש מהשם שישמור על מה שיש לי מול העיניים ובתוך הלב, ושיתן ישועה גדולה לכל הזקוקים לה עוד היום, בשורות טובות לכולם. תודה למי שלקח חלק בנס הזה. תודה על הברכות שלכם. אין עוד מלבדו. יום נישואין שמח אשתי אהובתי". 

גושן בן ה-35 ואלביליה בת ה-22 התחתנו בחודש מרץ שעבר, לאחר מספר חודשים של מערכת יחסים שהחלה בשידוך. הזמר וחברו הטוב של גושן, חנן בן ארי, ליווה את הזוג הטרי. גושן שיתף בעבר כי הוא מקורב מאוד ליהדות והמסורת ואף ביקר באומן, בקברו של רבי נחמן מספר פעמים, והוא מנהל אורח חיים דתי, לומד תורה ושומר שבת.