חנן בן ארי בהגרלה מיוחדת לזוגות שעומדים להתחתן

הזמר הסרוג שהוציא שיר חדש בשבוע שעבר, "בסוף זה הלחן", מנסה לשמח מעט את מאזיניו הרבים בתקופה קשה זו בה נתונה מדינת ישראל. "תתייגו את כל הזוגות שעומדים להתחתן בחודשיים הקרובים, אני מתכוון להפתיע את אחד מהם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/22 14:07 ב בניסן התשפב

חנן בן ארי בהגרלה מיוחדת לזוגות שעומדים להתחתן
בן ארי בהופעה, צילום: Yossi Aloni/Flash90

בשבוע שעבר לאחר הפיגועים הקשים בבאר שבע וחדרה, חנן בן ארי שיתף את עוקביו על דחיית הוצאת שיר חדש בשם "אלא בי" בהשקה חגיגית. הזמר הסרוג הדגיש כי אי אפשר לעצור את החיים ולכן הוציא שיר אחר, "בסוף זה הלחן". היום (א'), בן ארי השתמש בשיר החדש לצורך הודעה משמחת.

"נעשה עכשיו משהו קצת אחר", אמר בשקט בן ארי. "פשוט תתייגו למטה את כל הזוגות שעומדים להתחתן בחודשיים הקרובים ואת תאריך החתונה שלהם. אני מתכוון להפתיע את אחד מהזוגות בחופה עם השיר הבא", בן ארי נעצר והחל לשיר את "בסוף זה הלחן". 

לפני מספר חודשים הגיע בן ארי לטקס פרסי אקו"ם בכדי לגרוף שני פרסים יוקרתיים. הזמר עלה לבמה כדי לקבל את פרס מחבר השנה והשיר המושמע ביותר, כשבשורה הראשונה בקהל ישב הבמאי ההוליוודי המעוטר, קוונטין טרנטינו שנשוי לישראלית. בן ארי אמר על טרנטינו: "יושב פה בשורה הראשונה בן אדם שזכה בפרס קצת יותר גדול, בפרס האוסקר, ולא הייתי מתחליף איתו לשניה. כי אין כבוד גדול יותר להיות יוצר בעברית".