הסרוג שיעמוד בראש המינהל להתיישבות של משרד השיכון

שילה אדלר, בעבר מנכ"ל מועצת ישע ובעל רקע ארוך ומשמעותי בשירות הציבורי נבחר לעמוד בראש מינהל ההתיישבות של משרד הבינוי והשיכון | "זכות עצומה להיות שותף בבניינה של הארץ על רבדיה השונים"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 03/04/22 19:42 ב בניסן התשפב

הסרוג שיעמוד בראש המינהל להתיישבות של משרד השיכון
שילה אדלר, צילום: יח"צ

היום (א') הודיע משרד הבינוי והשיכון על הקמת מינהל ההתיישבות, בראשו יעמוד שילה אדלר. המינהל יהיה אחראי על מנהלת קליטת עלייה, קידום ויישום החלטות ממשלה בנושא איזור הגולן, מנהל הבנייה הכפרית וחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה

המינוי אושר ויכנס לתפקידו בחודש הקרוב, שילה אדלר יכהן כראש מינהל ההתיישבות במשרד הבינוי והשיכון. אדלר,  בעל רקע ארוך ומשמעותי בשירות הציבורי, כאשר עד לאחרונה שימש כסמנכ"ל תכנון ופיתוח תשתיות במשרד התחבורה והמפקח הארצי על התעבורה קודם לכן שימש כמשנה למנכ"ל משרד התחבורה. בין היתר שימש כמנכ"ל חברת "פסגות ירושלים", כיועץ מקצועי לשר ההתיישבות וכמנכל מועצת יש"ע.

בתפקידו כראש מינהל ההתיישבות יהיה אחראי אדלר מנהל בנייה כפרית, מנהלת מבנים לטובת קליטת עלייה, קידום ויישום החלטת הממשלה להכפלת אוכלוסיית הגולן. אדלר בעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת בר אילן ותואר ראשון בחינוך. בוגר תוכנית מעוז לפיתוח מנהיגות ציבורית והכשרת מנהלים של אוניברסיטת הרווארד בבוסטון. במסגרת שירותו הצבאי היה לוחם וקצין בסיירת גולני, מפקד גדוד מילואים והקים חטיבת חי"ר קל דניאל, עליה ממשיך לפקד גם כיום.

אדלר (42) נשוי + 7, מתגורר ביישוב עלי.

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין הגיב להחלטה: "ההחלטה שקיבלתי להקים  מינהל התיישבות במשרד הבינוי והשיכון באה לפתור חסמים רבים שהיו במהלך השנים להקמת יחידות דיור בהתיישבות וכן לתכלל את החלטת הממשלה להכפלת תושבי הגולן וחיזוק מבנים עליה אמון המשרד. אני בטוח שיחד עם שילה, אנו נעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו להכפיל את תושבי הגולן ,להגדיל משמעותית את ההתיישבות הציונית בישראל וכן לחזק את המבנים מפני רעידות אדמה".

גם מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון, אביעד פרידמן בירך את אדלר: ״זה הזמן הנכון לאיש הנכון, משרד הבינוי והשיכון ניצב בחוד החנית לקידום ההתיישבות והבנייה ברחבי הארץ. אדלר ינהל את יישום החלטת ממשלה 864 לעידוד וצמיחה דמוגרפית בגולן, הקמת מנהלת קליטת עלייה ומנהל בנייה כפרית. אני בטוח כי הוא יעשה עבודה מעולה״.

 שילה אלדר בתגובה למינוי: "שמחתי להיענות לבקשתו של מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון ולהקים מנהלת התיישבות במשרד. כמי שנטוע עמוק בתחום זוהי זכות עצומה להיות שותף בבניינה של הארץ על רבדיה השונים".