אחרי שפוטר מגל"צ זה התפקיד הבא של יעקב ברדוגו

לאחר שהדחתו מלוח השידורים של גלי צה"ל גרמה לסערה ציבורית ופוליטית, נחשף התפקיד הבא ברדיו של העיתונאי הוותיק. "ברדוגו ברבע לחמש", כתב, "תבואו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 17:41 כו באדר ב'

אחרי שפוטר מגל"צ זה התפקיד הבא של יעקב ברדוגו
יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

למעלה מחודש חלף מאז פוטר המגיש הוותיק יעקב ברדוגו מהגשת תוכניתו הקבועה בגלי צה"ל, ולאחר הסערה הגדולה שהגיעה עם הפרשה, היום (ג') מתברר תפקידו החדש. ברדוגו צפוי להגיש תוכנית יומית ברדיו גלי ישראל יחד עם דני בן זקן ובר שם אור לסירוגין.

התכנית תשודר בימים ראשון-רביעי ב -16:45 וככל הנראה תמשיך את הקו האופייני לעיתונאי, שלא היסס להביע פעמים רבות את תמיכתו בבנימין נתניהו וביקורתו הרבה והחריפה על הממשלה הנוכחית. 

נוע תנוע

כזכור, בחודש שעבר החליטה ממלאת מקום מפקד גלי צה"ל, גלית אלטשטיין, להוריד את התוכנית מלוח השידורים של התחנה, במהלך שעורר תרעומת ציבורית רבה וטענות להטייה פוליטית של התחנה ומעורבות של שר הביטחון בני גנץ בתכנים המשודרים בה. הסערה אף הגיעה למערכת הפוליטית, כאשר יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ושורת חברי כנסת מהימין הגיבו וטענו כי מדובר בסתימת פיות ורמיסת הדמוקרטיה. יעקב ברדוגו עצמו כתב בטוויטר "נוע תנוע" והודיע על המשך עבודתו העיתונאית, הפעם, כאמור, ברדיו גלי ישראל.