מינוי קבוע? זה המגיש שהחליף את יעקב ברדוגו בגלי צה"ל

לאחר הדחתו של יעקב ברדוגו מהגשת התכנית "וילנסקי את ברדוגו" בגלי צה"ל, הוא התפטר בשידור חי גם מהגשת התכנית "מחשבות בע"מ" עם משה שלונסקי בימי שישי. מי המגיש הסרוג שהחליף אותו?

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/22 09:31 יז באדר א'

זה המגיש שהחליף את יעקב ברדוגו בגלי צה"ל
ברדוגו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הפרשן והמנחה יעקב ברדוגו התפטר בשבוע שעבר בשידור חי מתחנת הרדיו הצבאית, זאת לאחר שהודח מהגשת תוכניתו הקבועה "וילנסקי את ברדוגו" שמשודרת מדי יום בשעות אחר הצהריים בגלי צה"ל. ברדוגו התפטר במהלך הגשת "מחשבות בע"מ" עם משה שלונסקי.

בעקבות ההדחה שלו, ירון וילנסקי מגיש לבדו את התכנית היומית, שעפ"י התחנה "תעמיד במרכז את התוצר העיתונאי של כתבי מחלקת החדשות של גלי צה"ל". את המשבצת שלו בימי שישי, מילא היום קובי אריאלי, שמגיש בתחנה גם את "המילה האחרונה" עם עירית לינור.

"מדובר בהדחה פוליטית ופחדנית, שנועדה להשתיק קול ביקורתי ולא כנוע", כך אמר ברדוגו ונטש את השידור מהתוכנית של יום שישי עם משה שלונסקי. לפני כן הוסיף: "החלטת בנט, שקד, לפיד וגנץ להשתיק את קולי  - היא אות קלון לחופש הביטוי".

הדחתו של ברדוגו קוממה את הימין, שטוען לטיהור במסדרונות גלי צה"ל. גלית אלטשטיין מתפקדת כממלאת מקום מפקד גלי צה"ל, ולמרות המינוי הזמני עושה בתחנה שינוים מרחיקי לכת. בעקבות הדחת ברדוגו הימין מחרים את התחנה ואינו מתראיין בה.