עודד בן עמי מאחוריך: דובר צה"ל לשעבר בדרך לתאגיד

מנליס יגיש יחד עם הכתבת המדינית תכנית שבועית חדשה בכאן רשת ב' שתעסוק בסוגיות של ביטחון לאומי, מדיניות וחברה ותנסה לתווך למאזינים את המתרחש מאחורי הקלעים של הכותרות הגדולות

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/22 16:44 כו באדר ב'

עודד בן עמי מאחוריך: דובר צה"ל לשעבר בדרך לתאגיד
רונן מנליס, צילום: תאגיד השידור הציבורי

סוגר מעגל: לאחר שנים של עבודה מול כלי תקשורת בארץ ובעולם, תת-אלוף רונן מנליס, דובר צה"ל לשעבר, חוצה את הקווים ומצטרף לתאגיד השידור הציבורי. לאחרונה התראיין בנושא המלחמה באירופה וטען כי ראוי היה לו נתניהו היה מתווך בין רוסיה לאוקראינה. 

מנליס שירת בצה"ל 24 שנים, ברובן הגדול בתפקידי מודיעין. בשנת 2017 התמנה מנליס לתפקידו האחרון בצבא כדובר צה"ל. בשנת 2021 מונה למנכ"ל המשרד לנושאים אסטרטגיים, שפורק מאז, בתקופת השרה אורית פרקש-הכהן.

מנליס יגיש יחד עם הכתבת המדינית של "כאן חדשות" גילי כהן תוכנית שבועית מדי יום חמישי ב-18:00 בכאן רשת ב', שתעסוק בנושאי מדיניות, חברה וביטחון לאומי ותנסה לרדת לעומקם של התהליכים המתנהלים מאחורי הקלעים במסדרונות השלטון תוך שימוש בידע הנרחב של שניהם בסוגיות העומדות על הפרק.

"חלום שלי כבר שנים"

עבור מנליס, נראה כי מדובר בתפילה שמתגשמת. "שעה שבועית קבועה עם גילי כהן זה חלום שלי כבר שנים. לצערכם/מזלכם גם אתם תוכלו להקשיב לזה", כתב בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו. מנליס מצטרף למגיש הוותיק של חדשות 12, עודד בן עמי, שגם הוא בעברו היה דובר צה"ל בין השנים 1996-2000, ואפילו היה יועץ התקשורת של ראש הממשלה המנוח יצחק רבין. 

גילי כהן

גילי כהן צילום: רונן אקרמן