חנן בן ארי מגלה למה הוא מתחפש וחושף: "שיר חדש בשבוע הבא"

הזמר הסרוג חנן בן ארי אחרי מסע הופעות ארוך התפנה לענות תשובות לשאלות הגולשים באינסטגרם, בין השאלות שנשאל הן למה יתחפש בפורים וכן מתי יצא השיר הבא | התשובות של חנן

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/22 20:33 יג באדר ב'

חנן בן ארי מגלה למה הוא מתחפש וחושף: "שיר חדש בשבוע הבא"
צילום: shutterstock

חנן בן ארי ניתץ מזמן כל שיא אפשרי, כאשר שיריו נמצאים בראש רשימת השירים המושמעים ברדיו, שיריו זוכים במצעדי  תחנות הרדיו השונות, ואפילו חיקוי אייקוני של אלי פיניש בארץ נהדרת.

חנן בן ארי: בשבוע הבא יצא שיר חדש 

לקראת פורים חנן בן ארי ענה לשאלות הגולשים ששאלו אותו למה הוא מתכוון להתחפש, למקרה שניסיתם לנחש - בטוח לא טעיתם. כנשאל אם יתחפש השנה, ענה חנן בן ארי "שהוא מתחפש ל"יוסף", וכי הוא מחפש כותונת פסים. כזכור, בן ארי הוציא השנה את הלהיט "יוסף" להיט שחרך את המצעדים השונים. 

צילום: צילומסך

לאחר מכן קיבלנו בשורה משמחת מהזמר המצליח, וכשנשאל מתי הוא מוציא שיר חדש, ענה בן ארי כי בשבוע הבא יצא שיר חדש, גם אנחנו מחכים. 

צילום: צילומסך

חנן בן ארי הנמצא בשיאו , סיים לפני כחודש סבב הופעות ענק, כאשר במופע האחרון הקהל נעמד על רגליו בתשואות רמות, הזמר שהתרגש ומתרגש מהערצה הגואה אליו בחר לפרגן לקהל בפוסט באינסטגרם בו כתב "אין לי איך לסכם חוויה כזו. עדיין לא תופס איך זכיתי בקהל כזה. באושר הזה. תודה על כל אחד ואחת מכם" 

חנן בן ארי

חנן בן ארי צילום: Yossi Aloni/Flash90     

צפו בתשואות לחנן בן ארי בסיום המופע