קארין קליינברג מפרגנת לאיש שלה באינסטגרם: "לא מפסיק לדאוג לי"

אושיית האינסטגרם ממשיכה לשתף את שעובר עליה בהריון, והפעם היא כותבת על המילים החמות של אריאל בעלה: "מותר לך לא לעשות משהו, מותר לך לא לנצל את היום, ומעבר לכך את צריכה - אל תרגישי לא בסדר עם עצמך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/22 20:38 כ באדר ב'

קארין קליינברג מפרגנת לאיש שלה באינסטגרם: "לא מפסיק לדאוג לי"
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

האושייה הסרוגה יוצאת המירוץ למיליון, קארין קליינברג, ממשיכה לכתוב בחשבון האינסטגרם על תקופת ההריון, ממנו היא כה מתרגשת. הערב (ד') פרסמה קליינברג פוסט מפגרן ביותר לבעלה אריאל, ועל המילים החמות שאמר לה לאחר ששיתפה אותו ממה שעובר עליה. 

"מותר לך לא לעשות משהו, מותר לך לא לנצל את היום"

קליינברג פתחה וכתבה על הימים שלפני ההריון: "השבוע שיתפתי את אריאל שלי שאני מרגישה משהו מוזר… אני מרגישה מן 'שקט' כזה שאני לא יודעת להסביר. יש לי רשימת לוז, המון דברים לעשות אבל הגוף אומר לי 'עכשיו לא עושים כלום'! אני מודה שלפני ההריון הגוף שלי לא היה בסדר עדיפויות שלי… יכולתי לחיות שעות שלמות בלי מים, בלי אוכל, רצה ממקום למקום - עד שאני מרגישה שזהו ונזרקת למיטה!".

האושייה החמיאה לאיש שלה, על המילים שבחר ועל הדאגה הרבה: "אבל כיום? אני ממושמעת לגוף. כי אני לא לבד. יש כאן עובר שתלוי בי. שזקוק לי. ויש כאן בעל שלא מפסיק לדאוג לי ולהיות כל כולו עבורנו. אז בחרתי לעצור. לא לעשות כלום. פשוט כלום".

"אריאל אמר לי: 'מותר לך לא לעשות משהו, מותר לך לא לנצל את היום, מותר ומעבר לכך את צריכה - אל תרגישי לא בסדר עם עצמך'. ואני בוחרת להקשיב לו - ורוצה שגם אתן תקחו את מה שהוא אמר לי. וברוך השם אני מוצאת את עצמי יושבת בסלון, כשהתריס פתוח והווילון נשפך ונכנס אור נעים מבעד לוילון - ומה אומר לכן? מודה על כל רגע ורגע. תקשיבו לגוף שלכן", ביקשה מהעוקבות שלה לסיום.