יום האהבה קארין קליינברג באינסטגרם: "אתמול צחקתי היום אני בוכה, זה זוגיות"

אושיית האינסטגרם כתבה פוסט מיוחד ליום האהבה, אבל הפעם מהצד הפחות יפה שלו: "שנינו כועסים, פגועים, ובזמן כתיבת הפוסט הזה - אני מודה שיצאתי מהבית כששנינו בקושי מדברים". הסוף היה חיובי: "מחר יום חדש זה מה שבטוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 21:33 יד באדר א'

קארין קליינברג באינסטגרם: "אתמול צחקתי היום אני בוכה, זה זוגיות"
קארין ואריאל קליינברג, צילום: מיכה לובטון ויח"צ רשת 13

האושייה קארין קליינברג נוהגת לחשוף בחשבון האינסטגרם שלה את המתרחש בחייה, וכך פרסמה השבוע קליינברג פוסט עם סרטון מרגש באינסטגרם, בו רואים את תגובות ההתרגשות יוצאות הדופן, של בני משפחתה אחרי שהיא מודיעה להם שהיא בהריון. הערב (ג') לעומת זאת, בחרה קליינברג לכתוב דברים שונים מאוד.

"פוסט פחות 'קיטשי' ליום אהבה. זוגיות. אתמול צחקתי היום אני בוכה.זה זוגיות", כך פתחה האושייה את דבריה ליום האהבה. "ושלא תתבלבלו - כולם רבים בזוגיות. בשנה הראשונה לנישואים… בשנה השניה , השלישית וגם ביובל!". 

"אני מוצאת את עצמי בוכה היום כמו תינוקת באמבטיה ופשוט לא מצליחה להפסיק את הדמעות.
אני מבינה שאני בהתקף בכי - ואני היחידה שכרגע יכולה להרגיע את עצמי. שנינו כועסים, פגועים, ובזמן כתיבת הפוסט הזה - אני מודה שיצאתי מהבית כששנינו בקושי מדברים. ואני מבינה משהו שאצטרך לומר גם לו: המשפט הראשון בזמן ריב לפעמים יוצא לנו עקום שלא משנה איך נמשיך להסביר את הכוונה שלנו מלכתחילה. הצד השני כבר נעול על המשפט הראשון". 

צילום: צילום מסך מעמוד האינסטגרם של קארין קליינברג

"היום פשוט לא הייתי במקום של להקשיב"

"שנינו אנשים שמבקשים מיד סליחה וחשוב לנו לפתור ריבים ולא לגרור אותם למצב של ״לא מדברים״ אבל אני מבינה שהיום פשוט לא הייתי במקום של להקשיב - אני מרגישה שאני כל כך מוצפת רגשית ונפשית,יש עליי עומס מטורף - שכמה שניסיתי להסביר זאת - זה לא עבד לי. בגלל המשפט הראשון).

לסיום היא הסבירה: "זוגיות. נישואים. אהבה. אנחנו לא באמת צריכים יום כדי לחגוג אהבה. זה באמת קורה בכל יום - גם כשרבים. עד 'בכי תינוקת' - כי אם לא הייתה אהבה לא היינו מגיעים למצב שכזה. אתמול אני צוחקת - היום אני בוכה. מחר יום חדש זה מה שבטוח".