בגיל 20: יעל שלביה קוטפת עוד תואר מכובד

הדוגמנית בוגרת האולפנה, שכבר הוכתרה במקום הראשון ברשימת מאה הנשים היפות בעולם, זכתה להכרה מרשימה מטעם מגזין מכובד כאשר נכנסה לרשימת הצעירים המבטיחים

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 11:25 יט באדר ב'

בגיל 20: יעל שלביה קוטפת עוד תואר מכובד
שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

יעל שלביה, שזכתה לכינוי "הדוגמנית הדתיה", בוגרת האולפנה בנהריה, זו שזכתה בדצמבר הקודם במקום הראשון ברשימת "מאה הנשים היפות בעולם", קוטפת כעת עוד תואר מכובד בגיל 20 בלבד, כאשר מגזין פורבס דירג אותה ברשימה היוקרתית של 60 הצעירים המבטיחים לשנת 2022. 

שלביה, כידוע, נולדה למשפחה דתית בנהריה והגיעה לעולם הדוגמנות לאחר שהסכימה לפתוח חשבון אינסטגרם. בגיל 16 היא עברה לתל אביב ושילבה את עבודת הדוגמנות גם ללימודים באולפנה בעירה.  בריאיון למגזין סוף השבוע של "מאקו", סיפרה לאחרונה: "אם הייתי רואה סרט על החיים שלי הייתי אומרת: 'לא אמין'. תלמידת אולפנה ששלחו לה הודעה ופתאום הכל השתנה. היא מגיעה לתל אביב מהעיר הקטנה, הופכת לדוגמנית ולשחקנית, ואז היא גם יוצאת עם ההוא ועם ההוא. צפוי מדי, מבוים מדי, אבל ככה החיים גלגלו אותי".

בתשובתה לשאלה באינסטגרם, סיפרה בעבר הדוגמנית על הלימודים באולפנה והתוכניות לעתיד: "אהבתי את האולפנה, זה היה הבית השני שלי. למדתי בבית ספר של 200 בנות ככה שכולנו היינו כמו אחיות, אני מאוד אוהבת את החינוך הדתי לאומי והערכים שנותנים שם, ובעזרת ה' אשלח את הילדים שלי לחינוך דתי.  הקשיים שהיו כשהתחלתי לעבוד היו די הגיוניים, העיקר שבסופו של דבר סיימתי שם יב' והם הבינו כמה היה חשוב לי להישאר במסגרת הזאת במיוחד".