מרגשת "מתי שהשם ירצה": מאיה ורטהיימר מספרת באינסטגרם על טיפולי הפוריות

השחקנית והאושיה האהובה מאיה ורטהיימר נשאלה מתי היא מתכוונת להרחיב את המשפחה, ורטהיימר שעברה טיפולי פוריות ענתה: "בא לי מאד אבל אני מפחדת", והוסיפה מסר מחזק: "מתי שהשם ירצה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 08:52 יט באדר ב'

"מתי שהשם ירצה": מאיה ורטהיימר מספרת באינסטגרם על טיפולי הפוריות
מאיה ורטהיימר, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

השחקנית מאיה ורטהיימר מפתחת קריירה מרשימה לצד תחזוק עמוד אינסטגרם פופולארי במיוחד, אבל אתמול (ב') לרגע הסירה ורטהיימר את המסכות והתייחסה באומץ לטיפולי הפוריות שהיא נאלצת לעבור ולשאלה הקשה, מתי היא תרחיב את המשפחה.

מאיה ורטהיימר: "מתי שהשם ירצה, בא לי מאד אבל אני מפחדת"

אחד העוקבים של ורטהיימר שאל אותה באינסטגרם מתי היא ואסף ירחיבו את המשפחה ויביאו לאסיה הקטנה אח או אחות, השחקנית ענתה בכנות מיוחדת, "מתי שהשם ירצה, מתי שיהיה לי אומץ להתחיל טיפולי פוריות שוב, בא לי מאד אבל אני מפחדת, החיים מרגישים לי לא יציבים, ואני מפחדת להוסיף עוד הרבה חוסר שליטה, וחוסר בטחון שההורות וההריון מביאים".

התפקיד הבא של מאיה ורטהיימר

בנתיים ממשיכה ורטהיימר בקריירת המשחק שלה ובתחילת החודש הסתיימו הצילומים לסדרה החדשה הבינלאומית של כאן 11 – "מלאך משחית", בה היא משחקת.

"מלאך משחית" היא סדרת מתח שבמרכזה שד רצחני שזורע אסון והרס בקהילה חסידית בירושלים של ימינו. צמד ציידי-שדים באל-כורחם-- מלכי פרייס, פסיכולוגית חרדית, ובאר, פיזיקאי וחילוני מושבע- חוברים יחד כדי לפענח את סוד הופעתו של הדמון הזדוני. חקירתם תוביל אותם אל נבכי המיסטיקה החסידית, תבחן את יסודות אמונתה של מלכי ואת הרציונליזם של באר, ותעמת אותם עם רוע בלתי נתפס. הסדרה עושה שימוש בז'אנר המתח והעל-טבעי כדי לחקור פחדים ממיניות ומנשיות בתוך קהילה דתית, כמו גם את הקרב המתמשך בין דת ומודרניות.