עוד מינוי בגלי צה"ל: טלי ליפקין שחק תעמוד בראש מחלקת התכניות

אחרי ההודעה על התכנית החדשה של ישי שנרב ויניר קוזין, מ"מ מפקד תחנת הרדיו הצבאית גלית אלטשטיין הודיעה על מינויה של העיתונאית הוותיקה לראש המחלקה הנחשבת: "יצעיד את המחלקה לעשייה רלוונטית ואיכותית"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 17/03/22 14:44 יד באדר ב'

עוד מינוי בגלי צה"ל: טלי ליפקין שחק תעמוד בראש מחלקת התכניות
טלי ליפקין שחק, משתדרגת, צילום: גלי צה"ל

ממלאת מקום מפקד גלי צה"ל גלית אלטשטיין ממשיכה לעשות מהפכות בתחנת הרדיו הצבאית, כאשר היום (ה') הודיעה על מינויה של העיתונאית ואשת התחנה, טלי ליפקין-שחק, לראש מחלקת התכניות של גלי צה"ל.

ליפקין-שחק הצטרפה לתחנת הרדיו הצבאית ב-2008 כמגישה, והייתה מנהלת התוכניות הצבאיות בתחנה, ומגישת "רצועת הביטחון". בשנים האחרונות היא מובילה את פרויקט-הדגל השנתי של גלי צה"ל להנצחת חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ביום הזיכרון. מיזם שידורים שהובילה טלי במלאת 40 שנה למלחמת יום הכיפורים זכה בפרס אגודת העיתונאים.

ליפקין-שחק החלה את דרכה העיתונאית עם הצטרפותה לעיתון "דבר" ב-1978, והייתה לכתבת הצבאית הראשונה בישראל. בהמשך הייתה חברה בצוות ההקמה של תחנת הרדיו 103 FM, כותבת במוספי סופשבוע והתרבות של "מעריב", וערכה והגישה סרטים דוקומנטריים ביניהם "מלכוד 82" על מלחמת לבנון הראשונה ו"ילדים כותבים לרבין" שעסק בהשפעת רצח ראש-הממשלה רבין על ילדים.

העורכת הראשית של התחנה גלית אלטשטיין אמרה כי, "מחלקת התוכניות של גלי צה״ל היא נדבך מרכזי בשידורי התחנה, שמאגדת נכסי צאן ברזל בעולמות התרבות והתעודה ותמשיך להתחדש בתוכן רלוונטי ומעמיק בעולמות אלה ובעולמות הצבא והביטחון. ניסיונה הרב של טלי כאשת תקשורת וורסטילית בגלי צה"ל ומחוצה לה יצעיד את המחלקה לעשייה רלוונטית ואיכותית במכלול עולמות התוכן שמאפיינים את עשייתה".

"בשמחה ובתחושת אחריות גדולה, אני מקבלת עלי את ניהול מחלקת התכניות, שהינה התגלמות הייעוד של גלי צה"ל, להמשיך ולייצר תוכן איכותי ולתווך בין החברה הישראלית לצה"ל", אמרה ליפקין שחק, "כל זאת יחד עם צוות מסור וברוך כשרונות של אנשים - חיילים ואזרחים - ולצד חבריי במחלקות האחרות, בהנהגת גלית אלטשטיין. במובנים רבים זוהי סגירת מעגל עבורי ואני מודה על ההזדמנות".