ענהאל שמואלי באינסטגרם: אחרי מה שעברתי בלידה האחרונה תוהה אם עוד ילד זה הכרחי

אושיית הרשת והסופרת הטרייה ענהאל שמואלי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, פוסט על תחשותיה אחרי לידת בתה הרביעית "אפילו שזאת ילדה רביעית, אפילו שזו ״עוד״ בת, היא מיוחדת במינה" | לפוסט המלא

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/22 19:49 יג באדר ב'

ענהאל שמואלי באינסטגרם: אחרי מה שעברתי בלידה האחרונה תוהה אם עוד ילד זה הכרחי
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

ענהאל שמואלי, שהשתתפה בעבר במירוץ למיליון, תיארה לפני כשלוש את הקשיים שלה ושל בן זוגה, עקיבא שמואלי, בדרך להריון רביעי וכתבה אז בפייסבוק,  "כבר קרוב לשנתיים שאנחנו במסע חדש. שהזוגיות שלנו מתמודדת עם מסע מאתגר. מסע כואב ולא פשוט. המסע לילד/ה הרביעי".

אחרי התהליך הארוך והמייגע, ילדה שמואלי לפני כשנה וחצי את בתה הרביעית, אחרי הלידה כתבה שמואלי  "לצד האתגרים שהקורונה הביאה איתה לחיינו, היא הולידה דברים מופלאים. אבל בינתיים אני לא מצליחה לחשוב על כלום מלבד ההודיה לאלוקים ועל והזכות הגדולה שיצא לי ללדת"

ענהאל שמואלי: אפילו שזאת ילדה רביעית, אפילו שזו ״עוד״ בת, היא מיוחדת במינה

כעת כאשר בתה אריאל כבר בת שנה וחצי, כותבת שמואלי על התחושות שלה אחרי כל התהליך עד לרגע בו ילדה את אריאל " עברה לה שנה וחצי וזה מרגיש כאילו נולדה לי אתמול. כשאני חושבת על עוד ילד ואני נזכרת מה עברתי בשביל שאריאל תיוולד אני תוהה לעצמי האם זה הכרחי ?!

ואז אני מתבוננת בילדה הזאת שהיא פלא אחד גדול , כמה אור ושמחה היא הוסיפה לנו לבית וכן, אפילו שזאת ילדה רביעית , אפילו שזו ״עוד״ בת , היא מיוחדת במינה. אז תגידו לי אתן האם העולם יכל להתקיים בלעדיה?! " 

לפני כשבועיים השיקה שמואלי את ספרה החדש וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה : "לראשונה בחיי אין לי מילים, למעשה בעודי כותבת לכם שורות אלו הילדה הקטנה שבי מתעוררת לה, היד מעט רועדת והפחד מחלחל לתוכי", כתבה שמואלי. "זהו, זה קורה! הספר הראשון שלי יוצא. אם הייתם אומרים לי שהפצע הכי גדול שלי יהפוך לשליחות שלי לא הייתי מאמינה".