ענהאל שמואלי מתעצבנת באינסטגרם: "למה צריך את יום האישה?"

האושיה הסרוגה ענהאל שמואלי שרק לאחרונה הוציאה ספר בנושא זוגיות כועסת על הצורך לציין את יום האישה ומספרת על תובנה שקיבלה אחרי שבעלה קיבל מחמאות מאנשים זרים | "למה אין את יום הגבר?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/22 12:40 ה באדר ב'

ענהאל שמואלי מתעצבנת באינסטגרם: "למה צריך את יום האישה?"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

היום מציינים בישראל ובעולם את יום האישה, אבל יש מי שפחות מתרגש מהחגיגה ורואה ביום הזה מעין פלסטר למציאות מורכבת. אושיית הרשת הסרוגה ענהאל שמואלי לא מבינה למה צריך את יום האישה ומספרת למה המחמאות שבעלה קיבל הפריעו לה.

בסטורי לעוקבות הרבות שלה באינסטגרם סיפרה שמואלי: "אז נכון שהיום זה יום האישה, אז חשבתי לעצמי, למה צריך באמת את יום האישה, למה אין את יום הגבר למשל? למה אנחנו צריכות יום האישה? אז חשבתי על זה מלא ואז אתמול עקיבא הלך לגינה עם הבנות כי הוא היה איתם, זה קורה פעם בכמה זמן ולא תאמינו כמה מחמאות הוא קיבל, "וואי סחטיין עליך, כל הכבוד".

"זה היום שלא נצטרך לחגוג בו את יום האישה"

שמואלי הוסיפה: "עכשיו עקיבא חזר הביתה מבסוט ואמר תראי כמה מחמאות קיבלתי, אבל פתאום קלטתי שוואלה אני עושה את זה כל יום. כל יום. ושום מחמאה אני לא מקבלת, מאף אדם. אף אחד לא אומר וואי הלכת לגינה איזה יופי. אז ביום שבו גברים לא יקבלו מחמאות כי הם הלכו לגינה זה היום שלא נצטרך לחגוג בו את יום האישה".

ענהאל שמואלי חושפת באינסטגרם: "לי ולעקיבא היה ברור שאין לזה המשך"

לא מזמן סיפרה שמואלי כיצד הדייט הראשון לא היה סמל למערכת היחסים שנבנתה בהמשך, "המפגש הראשון שלי עם עקיבא היה צולע בלשון המעטה. התיישבנו בנמל תל אביב, הייתי שקטה, מופנמת, סגורה, מכונסת, הייתי חסרה, נוכחת בגופי אבל חסרה בנשמתי", כך כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. 



"הפחד השתלט עליי, בכלל לא חשבתי עליו, חשבתי איך לא לחוות דחייה, מה יגיד?! ומה יחשוב עלי?!
אחרי הדייט, לשנינו היה ברור שאין לזה המשך…מה שהתחיל הזוי המשיך להיות הזוי,
שכחתי את הארנק ברכב שלו מה שהוביל אותנו לדבר רגע אחרי הדייט בטלפון שלוש שעות על כלום על הובילו לדייט שני. השיח בנינו זרם, אולי בזכות הטלפון?! אולי בזכות שהפחד נרגע?! אולי ואולי". 

/>
"מה שבטוח שלמרות הדייט הכושל, שנינו בחרנו לתת הזדמנות שניה.
לא מעט אני תוהה לעצמי מה היה קורה אלמלא אותו ארנק שנשכח אצלו ברכב, ברור שהיינו מפספסים זה את זו". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן