צפו מתחזקת? יוליה מלינובסקי נצפתה עם כיסוי ראש

יו"ר ועדת שירותי דת, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי שולחת עקיצה וברכת פורים שמח לחברי הכנסת החרדים בסרטון טיקטוק חדש בו היא עוטה כיסוי ראש ולבושה בצניעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/22 17:32 יב באדר ב'

מתחזקת? יוליה מלינובסקי נצפתה עם כיסוי ראש
חברת הכנסת מלינובסקי, צילום: Hadas Parush/Flash90

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מכהנת בתפקיד מפתח בכנסת, בתור יו"ר הוועדה לשירותי דת מלינובסקי חולשת על חוקים חשובים כמו הגיור והכשרות, בעקבות התפקיד הרגיש מלינובסקי נקלעת לא פעם לוויכוחים קשים עם חברי הכנסת החרדים, אבל היום בסרטון טיקטוק חדש היא נצפית כשהיא עוטה כיסוי ראש.

מלינובסקי עם כיסוי ראש


 

בסרטון חדש שעלה לטיקטוק מראה מלינובסקי סרטון בו אומר אחד מחברי הכנסת החרדים, אם מלינובסקי תהיה הרבנית הראשית אני אשקול להתחיל לאכול רבנות", רגע אחרי נראת מלינובסקי כשהיא לבושה בצניעות ועם כיסוי ראש ומאחלת פורים שמח לחברי הכנסת.

לפני מספר חודשים בעימות עם חבר הכנסת משה גפני אמרה מלינובסקי: "חבר כנסת גפני, אני לא רציתי לפתוח את הנושא כי רציתי לשמור על כבודך, אבל כנראה שזה היה מיותר. כנראה שמה שמעניין אתכם זה לבנות פה מדינת טאליבן". 

גפני שעלה לדוכן אחריה, לא נותר חייב. "היא קוראת לנו טאליבן, תאר לעצמך שאני הייתי. יש מפלגה בכנסת שהמטרה שלה היא אחת, לא לאפשר לחרדים לחיות פה. מה זה השחתה על רקע מגדר? אין השחתות של כל מיני מודעות שלא קשורים לעניין הזה? האוצר לא רצה שיהיה מס על כלים חד פעמיים אבל הוא דרש את זה בתוקף כדי שזה יפגע בחרדים".