אחרי החשיפה בעובדה ליאור שליין מגיב: "אף אחד לא הכריח אותנו להתפרסם"

תכנית התחקירים עובדה שידרה ראיון עם ליאור שליין אחרי הולדת בנו המשותף עם מירב מיכאלי. אורי נולד מאם פונדקאית ובתכנית ענה שליין לשאלות ושיתף באבהות

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/22 11:12 ח באדר ב'

אחרי החשיפה בעובדה ליאור שליין מגיב: "אף אחד לא הכריח אותנו להתפרסם"
ליאור שליין, צילום: zaher abu elnaser-cc-by-sa Wikipedia

בנם המשותף של מירב מיכאלי וליאור שליין כבר בן חצי שנה, ואמש (ה') שודר בתכנית התחקרים בקשת 12, "עובדה", פרק שעסק בנושא. בפרק התראיין ליאור שליין, הקומיקאי ואיש הטלוויזיה, והכניס את צוותי הצילום לביתו. כזכור, התינוק נולד באמצעות אם פונדקאית בארצות הברית.

"כל ביקורת על מרב ועליי לגיטימית, אף אחד לא הכריח אותנו להתפרסם"

לאחר שידור התכנית, כתב שליין בפייסבוק: "תיארתי לי שההופעה ב"עובדה" תעורר שאלות. הנה התשובות: כן הכנסתי אליי הביתה צוות צילום, אבל זה היה אירוע חד פעמי. אני מחבב את הפרטיות שלי ומעדיף לפגוש אנשים במשרד או במסעדה, אמא".

על הביקורות נגדם כתב: "כל ביקורת על מרב ועליי לגיטימית, אף אחד לא הכריח אותנו להתפרסם. אני מקווה שהסרט אמש סיפק תמונה מלאה יותר למי שהתעניין. תודה לבן שני ולצוות "עובדה", שהקדישו לי זמן בתכניתם המכובדת".

"מרב ואורי הם בדיוק המשפחה שרציתי"

"כן, כתבתי ספר. בהסכם הפשרה עם "רשת" נאסר עליי עד סוף השנה להביע את דעתי בטלוויזיה, אבל הפראיירים לא כיסו את כל האפשרויות. אז אני עושה סטנד-אפ, בקרוב מאוד הספר, ומיד אחריו גם תערוכת פיסול ומופע מחול", הוא כתב בקשר להתבטאותו בציבור.

לסיכום הוא פיזר אהבה: "מרב ואורי הם בדיוק המשפחה שרציתי. אני אוהב אותם, גאה בהם והם משמחים אותי מאוד".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן