יהודה נהרי, השחקן שהתלונן על אסי עזר חושף: כך הפכתי לדתל"ש

השחקן יהודה נהרי, מי שהתלונן נגד אסי עזר על הטרדה מינית, מדבר: על היחסים המורכבים על אבא אחרי היציאה בשאלה, על הקריירה אחרי שחשף את ההטרדה ועל הציפייה שלו מאסי עזר

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/03/22 08:20 ח באדר ב'

יהודה נהרי, השחקן שהתלונן על אסי עזר חושף: כך הפכתי לדתל"ש
יהודה נהרי, צילום: מתוך הטריילר לימים נוראים

בתחילת ינואר, לפני כחודשיים, חשף השחקן יהודה נהרי בראיון לוואלה כי הוא עבר הטרדה מינית מצדו של טאלנט הטלוויזיה אסי עזר. החשיפה הזו טלטלה את עולמו ואת עולמות התוכן והטלוויזיה, ואחרי הסערה הוא פותח הכל בראיון לישראל היום. "הבאתי בחשבון פגיעה בקריירה", הוא אומר.

על התיקון עם אבא

בראיון נהרי שיתף בתיקון עם אביו, שקשור לדת: "בסרט ימים נוראים הצופה רואה את רצח רבין, אבל בפנימיות שלי אני רוצח משהו בתוכי, חלק בתוכי שאני לא רוצה שיתקיים. בחיים שלי לי ולאבא שלי היו יחסים מאוד מורכבים. אני כילד רציתי שהוא יראה אותי. הרי יצאתי מבית הכנסת והוא היה שם. שנים אחר כך אמרתי 'איך לא ראית אותי? איך לא ראית שקרה לי משהו?' זה לחוות נטישה מסוימת, חוסר נראות".

"לפני חודש, בעקבות הפרשה, אבא שלי בא, הניח עלי את היד ואמר לי 'בן שלי, אני כל כך גאה בך, אף פעם בחיים לא ראיתי אותך והיום אני סוף־סוף רואה'. במילים האלה. התחלתי לבכות והתחבקנו. אלה מילים שכל החיים רציתי לשמוע מאבא, והתיקון נעשה. זה תהליך", הוא אומר.

"ציפיתי שייקח אחריות ויתנצל"

"אם באמת 'ישרפו' אותי בתעשייה - קודם כל חבל להם, לא ממקום של שחצנות, אני באמת מעריך את עצמי כשחקן טוב. מקסימום אקח את עצמי ואעבור לארה"ב, אם זה יגיע למצב הזה. אני מכוון גם לשחק שם, הם יכולים לנסות להרוס לי את הקריירה אבל זה לא מטריד אותי".

על עזר הוא ואמר: "ציפיתי שייקח אחריות ויתנצל, הוא היה יוצא הרבה יותר גדול בעיניי. לא רציתי שיירד משום תוכנית, ממש לא אכפת לי מהקריירה שלו, התנצלות היתה מספקת אותי. קח אחריות על מה שעשית, ואל תכפיש את שמי בדרך".