ענהאל שמואלי מתוודה באינסטגרם: "הרגשתי שעקיבא מנסה לכבות אותי"

הבלוגרית ויועצת הזוגיות האהובה משתפת כי היה זה דווקא בעלה שדחף אותה לעסוק ולייעץ בתחום הזוגי, בעוד היא בכלל חלמה על קריירה בתחום המשחק | "היה לי קשה להקשיב ולקבל את דעתו"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 10/03/22 17:15 ז באדר ב'

ענהאל שמואלי מתוודה באינסטגרם: "הרגשתי שעקיבא מנסה לכבות אותי"
ענהאל שמואלי, צילום: יח"צ ענהאל שמואלי

אושיית האינסטגרם והיועצת הזוגית ענהאל שמואלי בפוסט חושפני על השינוי התעסקותי אותו עברה בעידודו של בעלה: "כבר שנים שאני מייעצת ונמצאת בתחום הזוגי, אבל היו לי חלומות אחרים, למעשה שאפתי להתפתח בתחום המוזיקה והמשחק ולכן עצרתי את עצמי מלגדול בתחום הזוגי. כל כמה זמן עקיבא היה מפציר בי לכתוב ספר עם עצות, שאעשה סדנאות והרצאות ועוד .כמעט תמיד היינו מתווכחים על זה, הרגשתי שהוא מנסה לשנות ולכבות אותי. היה לי קשה להקשיב ולקבל את דעתו".

"כמעט תמיד היינו מתווכחים על זה, הרגשתי שהוא מנסה לשנות ולכבות אותי"

היא מוסיפה כי דווקא הטריגר לשיניו המחשבתי הגיע בעקבות הקורונה: "כשהקורונה פרצה לחיינו הסדנאות התבקשו ולמעשה שוב אחרי ויכוח שלי עם עקיבא בנושא אמרתי לו: ״בסדר אני אעשה״ פתחתי את הסדנה כדי לעשות לו טובה ועל הדרך להראות לו שהוא טעה. אבל וואלה?! הוא צדק. בענק. ואני אכלתי את הכובע, בענק".

"פתחתי את הסדנה כדי לעשות לו טובה ועל הדרך להראות לו שהוא טעה"

לבסוף מסכמת שמואלי כי "זוגיות מפגישה אותנו עם כל המראות והחלקים שחסרים בנו . בן הזוג באופן ישיר או בעקיפין מאלץ אותנו להתמודד עם כל הפחדים שבנו ועם מה שאנו מדחיקים- הפחד לגדול, להיכשל, הרצון שנדאג לעצמנו ולאינטרס שלנו, הרצון שנשים את עצמנו במרכז, שנכבד את עצמנו ועוד,  בזוגיות אין פתחי מילוט מה שלא תתמודד איתו היום תצטרך מחר. כדי לתקן משהו בתוכנו אנחנו חייבים להתמודד עם החלקים השבורים שלנו, וזאת הדרך היחידה להיות הגרסה השלמה של עצמנו".

"בזוגיות אין פתחי מילוט, מה שלא תתמודד איתו היום תצטרך מחר"

נזכיר כי רק בשבוע האחרון השיקה שמואלי את ספרה החדש על זוגיות שם אמרה "למעשה בעודי כותבת לכם שורות אלו הילדה הקטנה שבי מתעוררת לה, היד מעט רועדת והפחד מחלחל לתוכי", כתבה שמואלי. "זהו, זה קורה! הספר הראשון שלי יוצא. אם הייתם אומרים לי שהפצע הכי גדול שלי יהפוך לשליחות שלי לא הייתי מאמינה".