ענהאל שמואלי באינסטגרם: "אני לא אחראית על הפה והמעשים של בעלי"

הודעה שקיבלה כוכבת האינסטגרם מהמורה של בתה הפכה לה את היום. עקיבא בן זוגה תפס בטעות את החניה של המורה, מה שגרם למורה לאחר לכיתה, ולהם לריב. עד שעקיבא אמר לה ״את קולטת שאנחנו מתווכחים בגלל הודעה?!״

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/22 19:38 ט באדר א'

ענהאל שמואלי באינסטגרם: "אני לא אחראית על הפה והמעשים של בעלי"
צילום: צילומסך

אושיית הרשת ויוצאת המירוץ למיליון, ענהאל שמואלי, מקפידה לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות בחוויות אישיות ובהן היא משלבת גם מסרים מעצימים. הפעם, היא חושפת מה קרה אחרי שבעלה  - עקיבא חנה בטעות בחניה של המורה של הבת.

״את קולטת שאנחנו מתווכחים בגלל הודעה?!״

בפוסט שכתבה באינסטגרם ושיתפה על תחושותיה כתבה ענהאל  "אני לא אחראית על הפה והמעשים של בעלי, למעשה אנחנו בקושי מצליחים להיות אחראים על עצמנו. כבר כמה ימים שיושב לי משהו על הלב ואני תוהה איך לפתוח את הנושא ברגישות . זה היה עבורי שבוע מטלטל עם הרבה חשבון נפש.

אתמול עקיבא לקח את הבנות למסגרות , שניה אחרי זה קיבלתי הודעה זועמת מאחת המורות שעקיבא החנה בחניה שלה ובגללו איחרה לכיתה, ״זה חסר רגישות״ היא כתבה… הרגשתי לא נעים בלשון המעטה ומיד בעצבים התקשרתי לעקיבא, הוא התנצל והסביר שלא היה לו מושג, הרי לרוב אני זו שמקפיצה אותן למסגרות. מפה לשם התפתח בנינו דיון שגלש לנושא אחר שהוביל את שנינו ליום מתסכל. עד שעקיבא זרק לי ״את קולטת שאנחנו מתווכחים בגלל הודעה?!״

הרצון להעיר הערה באופן עקיף נובעת מאמונה מעוותת שבני זוג נועדו לחנך זה את זו

"זה קורה בכל יום בכל מקום , ברשת, במשפחה, בעבודה וכו׳. אנשים שבמודע או שלא במודע מלבים אש בזוגיות שלנו ומנסים להפוך את אחד הצדדים למחנכים. כמו אמא שתפנה לביתה על התנהגות בעלה , בוס שיפנה לעובד שלו על התנהגות אישתו וכן הלאה.

זוגיות היא דבר מורכב בפני עצמו, קונפליקטים זוגיים קיימים ברמה השבועית ולעיתים היומיומית, לרוב ההערות מבחוץ יגעו בנקודה רגישה בין בני הזוג ואם לא היא תייצר אחת כזו.

הרצון להעיר הערה באופן עקיף נובעת מאמונה מעוותת שבני זוג נועדו לחנך זה את זו.
הערות עקיפות הופכות באופן ישיר את אחד הצדדים למחנך של השני וזה בוודאות לא מועיל ופוגע בשלום ביניהם .

לסיכום סיימה ענהאל את הפוסט וכתבה " אני לא פה בשביל לחנך את בעלי, בקושי את עצמי אני מצליחה לחנך , אין מקום להקל או להקטין בזה ראש. למילים יש כח לבנות ולהרוס תבחרו אתם באיזה צד להיות."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן