הסטנדאפיסטית הדתל"שית משתפת: אני הגוי של שבת של ההורים שלי

הסטנדאפיסטית הדלת"שית מספרת בהומור מה קרה כשהגיעה להוריה בשבת האחרונה. מאחר ואביה ששומר שבת, הוא משתמש בה כגוי של שבת, השבת הוא רצה לשמוע עדכונים על המלחמה, כך זה נגמר.

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/22 15:59 ג באדר ב'

הסטנדאפיסטית הדתל"שית משתפת: אני הגוי של שבת של ההורים שלי
הדר לוי, צילום: צילום מסך מהקליפ

הסטנדאפיסטית הדר לוי מוכרת לכולם בעיקר מהתכנית מועדון לילה, שם השתתפה כחברת פאנל בתכניתו המצליחה של ארז טל, אך למי שלא יודע, לוי נולדה וגדלה בבית שאן להורים שעלו ממרוקו. ובנעוריה אף למדה בתיכון אולפנה צביה בעפולה.

בכל פעם שאני נוסעת להורים שלי לשבת אני מתפקדת על תקן גוי של שבת

בפוסט שכתבה בפייסבוק הדר לוי, סיפרה הסטנדאפיסטית הדתל"שית, כי בשבת האחרונה ביקרה בבית הוריה הדתיים, וסיפרה בהומור שאביה מנצל את העובדה שהיא חזרה בשאלה, ומשתמש בה כ'גוי של שבת', והפעם הוא ביקש ממנה לבדוק מה קורה בעולם. 

כך היא כתבה בחשבון הפייסבוק שלה "בכל פעם שאני נוסעת להורים שלי לשבת אני מתפקדת על תקן גוי של שבת. כלומר אבא שלי משגע אותי לתת לו עדכונים על המצב. לא משנה אם שבת נכנסה לפני חצי שעה. הוא : מה קורה בחדשות? ואני כל פעם מתעצבנת די אבא אין עדכונים"

"אבא שלי הסתכל עלי ואמר: תתביישי."

בהמשך מתארת לוי בנימה משועשעת את השבת האחרונה "גם אתמול הוא שיגע אותי כל השבת. מה קורה באוקראינה מה קורה ברוסיה מה קורה מה קורה עד שהתפרצתי וצעקתי אבאאא לא קורה כלום כלום כלום כלום!! ואז יצאה שבת פתחנו טלוויזיה הכותרת: בנט נפגש עם פוטין בשבת."

הסטנדאפיסטית סיימה את הפוסט בפאנצ', - מה קרה אחרי שסיפרה לו שבנט נפגש עם פוטין בשבת?, "אבא שלי הסתכל עלי ואמר: תתביישי."