עמית סגל: זאת הסדרה הכי טובה בעולם

סיימתם לעבור על כל נטפליקס ומחפשים המלצה לסדרה מוצלחת? עמית סגל, הפרשן הפוליטי של חדשות 12 קובע בהמלצת צפייה מיוחדת: זאת הסדרה הכי טובה בעולם

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/22 13:52 ג באדר ב'

עמית סגל: זאת הסדרה הכי טובה בעולם
צילום: דוברות אוניברסיטת אריאל

המסע של ראש הממשלה נפתלי בנט לרוסיה וגרמניה, במהלכו נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין וקנצלר גרמניה אולף שולץ הזכירו לכמה צייצנים סדרה אהובה מנטפליקס, הפרשן הסרוג עמית סגל אהב את ההשוואה וקבע: זאת הסדרה הטובה ביותר.

עמית סגל: זאת הסדרה הטובה ביותר

אז למי שמחפש המלצת צפייה וסומך על הטעם של הפרשן הסרוג, כדאי שתכירו את הסדרה בורגן שאהובה במיוחד על סגל, הסדרה עליה המליץ סגל היא סדרת טלוויזיה דנית מסוגת דרמה פוליטית שמגוללת את סיפורה של הפוליטיקאית הכריזמטית בירגיטה ניבורג, שנבחרת במפתיע כראשת ממשלת דנמרק. במהלך אחד הפרקים ניבורג מחליטה לנסות לתווך בין שתי מדינות שנמצאות במלחמה, מה שהביא מספר צייצנים לערוך את ההשוואה. 

צפו: הטריילר לסדרה בורגן

אתמול כתב סגל על הטיסה של בנט, לראש ממשלת ישראל, כל ראש ממשלה, יש בירה אירופית אחת שאמורה לעניין אותו בימים אלה, והיא וינה, לא קייב. כל פעולת תיווך צריכה לגזור דמי תיווך בדמות השפעה על הסכם הגרעין. זה האירוע ואין בלתו, וכך הוא יימדד כשנדע מה באמת קרה בפגישה בקרמלין ובכלל בשבועיים האחרונים.