ענהאל שמואלי ללא מילים: "היד מעט רועדת, והפחד מחלחל לתוכי"

אושיית הרשת ענהאל שמואלי משיקה את ספרה החדש ומשתפת באינסטגרם מחוויותיה הזוגיות: "הפצע הכי גדול שלי הפך לשליחות שלי. חשיפה לא תמיד קלה במיוחד כשמדובר בזוגיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/03/22 07:38 כט באדר א'

ענהאל שמואלי ללא מילים: "היד מעט רועדת, והפחד מחלחל לתוכי"
צילום: צילומסך

אושיית הרשת ובוגרת המרוץ למיליון, ענהאל שמואלי, חשפה לא פעם חוויות מחייה האישיים, במסגרת פעילותה ברשת ובמיוחד באינסטגרם. הפעם היא התרגשה במיוחד לכבוד השקת ספרה החדשת שנותן כלים לזוגיות בריאה: "לראשונה בחיי אין לי מילים".

"למעשה בעודי כותבת לכם שורות אלו הילדה הקטנה שבי מתעוררת לה, היד מעט רועדת והפחד מחלחל לתוכי", כתבה שמואלי. "זהו, זה קורה! הספר הראשון שלי יוצא. אם הייתם אומרים לי שהפצע הכי גדול שלי יהפוך לשליחות שלי לא הייתי מאמינה".

החשיפה לא תמיד קלה במיוחד כשמדובר בזוגיות

שמואלי כתבה: "שנתיים שאני עובדת על הספר הזה, לא פעם חשבתי להפסיק ולעבור לדבר הבא. החשיפה לא תמיד קלה במיוחד כשמדובר בזוגיות ולמעשה אף אחד לא מכבס את הכביסה המלוכלכת למרות שזה הכי נקי שיש. לפרוץ גבולות של עצמך וגם של הסביבה זה הדבר הכי מאתגר שיש אבל באותה נשימה הכי מבורך שיש".

"בא לי לספר לכם הכל עד אור הבוקר", התרגשה, "אבל 500 מילים ככל הנראה לא יספיקו. אז רק אומר שהלוואי ובזכות הספר כל אחד יחזור לביתו ויראה ויאמין שהדשא של השכן אף פעם לא ירוק יותר , שאם מתמקדים בשלנו אנו מאפשרים לאושר להאיר את דרכנו".

לסיום היא הודתה, כמובן, לעקיבא: "תודה לחצי שלי שלקח חלק משמעותי בשליחות שלי, למשפחה שלי שבלעדיה לא הייתה שליחות בעולם. עוד נדבר על כל המלאכים שהאמינו בי גם כשאני הפסקתי להאמין בעצמי… הרשימה ארוכה מאוד מאוד!! הספר הזה מוקדש לכם מכל הלב ולכל מי שמאמין באהבה".