ענהאל שמואלי מציגה באינסטגרם: יום האהבה- גרסת המציאות

יום האהבה צויין אתמול ברחבי העולם עם המוני גברים ששכחו ונשים מאוכזבות | האושיה הדתייה ענהאל שמואלי משתפת ביום האהבה גרסת המציאות, מה היא צפתה לקבל, ומה המתנה שהגיע בסופו של דבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/22 12:37 יד באדר א'

ענהאל שמואלי מציגה באינסטגרם: יום האהבה- גרסת המציאות
צילום: צילומסך

למקרה ששכחתם, אתמול (ב') ציינו ברחבי העולם את יום האהבה, לרגל היום החגיגי סלבס רבים שיתפו במחוות המיוחדות שקיבלו מבני ובנות הזוג, האושיה הדתייה ענהאל שמואלי שיתפה את העוקבים הרבים בגרסה המציאותית של יום האהבה, שהסתיים באכזבה.

צפו בסרטון: ענהאל שמואלי מראה ככה נראה יום האהבה במציאות

בסרטון שפרסמה באינסטגרם אומרת שמואלי: "מה אני מצפה שבעלי יקנה לי? חופשת סקי, אני חוזרת, חופשת סקי בשוויץ, ואני רומזת לו, "וואי איזה מדהימה שוויץ", ומה הוא קונה לי בפועל? שוקולד שוויצרי". האושיה האהובה הוסיפה: "לא יכולתי להישאר אדישה למבול הבלונים והשוקולדים שרצים פה ברשת. אז קבלו, יום האהבה גרסת המציאות".

אני לא אחראית על הפה והמעשים של בעלי

בשבוע שעבר ריגשה שמואלי עם פוסט שכתבה באינסטגרם, בו שיתפה על תחושותיה כתבה ענהאל  "אני לא אחראית על הפה והמעשים של בעלי, למעשה אנחנו בקושי מצליחים להיות אחראים על עצמנו. כבר כמה ימים שיושב לי משהו על הלב ואני תוהה איך לפתוח את הנושא ברגישות . זה היה עבורי שבוע מטלטל עם הרבה חשבון נפש.

הרצון להעיר הערה באופן עקיף נובעת מאמונה מעוותת שבני זוג נועדו לחנך זה את זו

אתמול עקיבא לקח את הבנות למסגרות , שניה אחרי זה קיבלתי הודעה זועמת מאחת המורות שעקיבא החנה בחניה שלה ובגללו איחרה לכיתה, ״זה חסר רגישות״ היא כתבה… הרגשתי לא נעים בלשון המעטה ומיד בעצבים התקשרתי לעקיבא, הוא התנצל והסביר שלא היה לו מושג, הרי לרוב אני זו שמקפיצה אותן למסגרות. מפה לשם התפתח בנינו דיון שגלש לנושא אחר שהוביל את שנינו ליום מתסכל. עד שעקיבא זרק לי ״את קולטת שאנחנו מתווכחים בגלל הודעה?!״

"זה קורה בכל יום בכל מקום , ברשת, במשפחה, בעבודה וכו׳. אנשים שבמודע או שלא במודע מלבים אש בזוגיות שלנו ומנסים להפוך את אחד הצדדים למחנכים. כמו אמא שתפנה לביתה על התנהגות בעלה , בוס שיפנה לעובד שלו על התנהגות אישתו וכן הלאה.

זוגיות היא דבר מורכב בפני עצמו, קונפליקטים זוגיים קיימים ברמה השבועית ולעיתים היומיומית, לרוב ההערות מבחוץ יגעו בנקודה רגישה בין בני הזוג ואם לא היא תייצר אחת כזו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן