עמליה דואק ההריונית מצטרפת לסטטיסטיקה

הכתבת לענייני כלכלה של חדשות 12 העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה ובה בדיקת אנטיגן חיובית "שנתיים אני מסקרת אותה. והנה אנחנו נפגשות רשמית, אמן שיעבור בקלות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/22 13:30 כו באדר א'

עמליה דואק ההריונית מצטרפת לסטטיסטיקה
עמליה דואק, צילום: ויקיפדיה, Eyalbenyaish cc-by-sa

הכתבת הכלכלית של חדשות 12, עמליה דואק, עדכנה ברשתות החברתיות כי היא נמצאה חיובית לקורונה, אחרי שלקחה על עצמה לעשות בדיקת אנטיגן בכל יום ראשון. נזכיר כי דואק נמצאת בשליש השלישי להריונה הראשון מבעלה משה גליקסמן.

בתחילת ההריון דואק שיתפה על החוויה הקשה שעברה בזמן ששידרה מהבית הלבן בארצות הברית. "כשהתקשרו אלי מהמערכת ושאלו אם הוויזה שלי בתוקף כי צריך מחר לנסוע עם הפמלייה של ראש הממשלה לבית הלבן, לא היססתי", היא כתבה, "כמה ימים לפני כן, גיליתי שאני בהריון. הייתי הכי נחושה שרק אפשר להוכיח לעצמי ולעולם שהקריירה לא תיפגע, ושאני יכולה להמשיך כרגיל". 

"בוקר השידורים הראשון - אדרנלין מטורף. אני מגיעה למדשאות הבית הלבן, ובכל זאת, קורונה, אז משדרים מבחוץ, בחום של 30 מעלות ושמש חזקה. בהסעה חזרה למלון אני מרגישה שמשהו לא לגמרי בסדר איתי. אנחנו מגיעים ללובי. 20 דקות לפתיחת מהדורת החדשות. אני עולה רגע לחדר לשטוף פנים לפני השידור. במעלית כבר כבר מרגישה ממש לא טוב. אני נכנסת לחדר ומרגישה כאב בבטן. אני מדממת. הפלות הן דבר מאוד שכיח בשליש הראשון של ההריון. מיד חשבתי על התרחיש הכי קיצוני. שזהו זה. אני עוברת הפלה. וזה קורה כשאני לבד, הכי רחוק שאפשר מהבית"

אבל, סוף טוב הכל טוב, ולאחר שהגיעה לארץ נבדקה הכתבת באולטרסאונד, "אז גם ראינו פעם ראשונה דופק. הבטחתי לעצמי שכשארגיש מספיק בטוחה בהריון, אשתף על המקרה הזה, הריון זה לא רק חיוכים, אושר ותמונות פוטוגניות של בטן עגולה, אלא גם חרדות ולחץ ורגעים של פחד וחוסר ודאות. צריך לשתף גם אותם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן