החשיפה המפתיעה של עיתונאית חדשות 12: "לראשונה בחיי סיימתי לקרוא את התורה"

עמליה דואק, הכתבת הכלכלית של חברת החדשות מספרת בהתרגשות על התנ"ך שקיבלה לבת המצווה לפני כ-20 שנה, אותו מצאה בסגר החגים בשנה שעברה: "התחלתי לקרוא את פרשת השבוע הראשונה - אתמול הגיעה הפרשה האחרונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/21 15:55 כ בתשרי התשפב

החשיפה המפתיעה של עיתונאית חדשות 12: "לראשונה בחיי סיימתי לקרוא את התורה"
מתחילים מבראשית, צילום: shutterstock

ממש בימים אלה בשנה שעברה, בשיא הסגר השני בעקבות הגל השני של נגיף הקורונה שהגיע לישראל כחצי שנה קודם לכן, כתבת הכלכלה של מהדורת החדשות, עמליה דואק, עשתה סדר בספריה הביתית, ומאז חייה קיבלו תפנית חיובית בזכות התנ"ך אותו קיבלה לבת המצווה לפני כ-20 שנה.

"לפני שנה, בשיא הסגר בחגים, עשיתי סדר בספרייה ומצאתי ספר תנ״ך שקיבלתי לבת מצווה. זה היה שבוע לפני שמחת תורה, כשחגגו את סיום קריאת התורה והתחלה שוב מבראשית", כתבה היום (א') דואק לעוקביה בדף הפייסבוק.

דואק המשיכה לתאר: "באופן הכי לא מחייב, התחלתי לקרוא את פרשת השבוע הראשונה, ואז המשכתי לעוד אחת, זה הפך אצלי לטקס קבוע כל שבת בבוקר. מפה לשם, עברה שנה, ואתמול הגיעה הפרשה האחרונה. לראשונה בחיי סיימתי לקרוא את התורה מהתחלה ועד הסוף".

לסיום היא כתבה: "האמת, בעיקר הביך אותי לגלות כמה מעט לימדו אותי וכמה מעט מתוך המעט הזה באמת זכרתי. בשבת הקרובה מתחילים שוב מבראשית". 

לפני כשנה, אמרה דואק כי היא לא מגדירה את עצמה כחילונית. "אמנם לא שמרנו שבת בבית, אבל מבחינתי משפחתי היא דתית. כי עשינו קידוש, צמנו בכיום כיפור וגם איננו אוכלים חמץ בפסח". עוד הוסיפה ואמרה: "אני אולי גרה בתל אביב אבל אינני יכולה להגדיר את עצמי כחילונית".

עמליה דואק

עמליה דואק | צילום: ויקיפדיה, Eyalbenyaish cc-by-sa

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן