נטלי דדון מתחזקת באינסטגרם: "רק כשצללתי ללימודי התניא הכל התיישב במקום"

נטלי דדון, דוגמנית ואושיית רשת שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על התהליך הרוחני שהיא עוברת: "שבת היא מטען עוצמתי לנשמה, אני באורות שלא בא לי לשמור לעצמי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/02/22 12:41 כו באדר א'

נטלי דדון מתחזקת באינסטגרם: "רק כשצללתי ללימודי התניא הכל התיישב במקום"
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

נטלי דדון, דוגמנית ואשת עסקים שיתפה את עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה על התהליך הרוחני שהיא עוברת לאחרונה "אני לא חושבת שאני יותר מקורבת מפעם מבחינת מצוות- הדלקת נרות, קידוש, חגים, מודה אני, נטילה אלו מצוות שנהגתי לעשות תמיד. שום דבר לא השתנה.

"אבל כן, לא ציפיתי למצוא כל-כך הרבה תשובות במקום אחד ולקבל כלים מטורפים לחיים מתוך למידה על היהדות וקשה לי לשמור לעצמי את מה שנאי יודעת שיכול לעזור לעוד אנשים. אני באורות שלא בא לי לשמור לעצמי".

אנשים חושבים שבשביל רוחניות צריך להרחיק עד למנזר בודהיסטי בהודו

כשנשאלה האם היא חזרה בתשובה היא השיבה "לא, אני נושמת אמונה פנימית. אני מאמינה ביהדות- 'אנשים חושבים שבשביל רוחניות צריך להרחיק עד למנזר בודהיסטי בהודו. כפי שעשתה בזמנו עדן הראל. אלא שדווקא שם, יהודים רבים מגלים את היהדות במלוא עוצמתה והדרה (מתוך הידברות)' יכולה להעיד על הסקרנות האינסופית שלי שהובילה אותי לקריאת ספרים, מחקרים, הרצאות במשך שנים שכל אלו מדהימים בפני עצמם.

אבל רק כשלקחתי על עצמי ללמוד את המקורות שלי וצללתי ללימודי התניא הכל התיישב במקום- הרוחניות, הפסיכולוגיה, המנטורינג, ההילינג הכלים, ואני רק בהתחלה"