עומר אדם התנצל על השיר "קאקדילה" ואז שר אותו

הזמר המפורסם ניצל את ההופעה האחרונה כדי להתנצל על השיר שמכיל מילים ברוסית ונתפס על ידי מבקריו כעלבון והחפצה, "אתם יודעים שלא הייתה שום כוונה לפגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/22 20:25 כה באדר א'

עומר אדם התנצל על השיר "קאקדילה" ואז שר אותו
עומר אדם., צילום: פלאש 90, דוד כהן

חודשיים חלפו מאז הוציא עומר אדם את השיר שעורר סערה "קאקדילה". בסוף השבוע האחרון, במהלך הופעה בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב, בחר הזמר להתנצל על השיר, שמכיל מילים ברוסית, ונתפס על ידי מבקריו כעלבון והחפצה. 

"אני רוצה בהזדמנות הזאת, שאתם פה לידי ולא בטלוויזיה או ברשת, להגיד שאם מישהו נפגע אני באמת מבקש סליחה, וכמובן אתם יודעים שלא הייתה שום כוונה לפגוע", מיד לאחר מכן שוב שר אדם את השיר, שלאחרונה הוחלט בכאן רשת ב' לא לשלב אותו ברשימת ההשמעה של התחנה. 

כזכור, גם שרת התחבורה מרב מיכאלי יצאה נגד השיר ובפוסט שהעלתה לרשת כתבה: "הלוואי ויכולתי להיות קלילה ומגניבה כמו עומר אדם, הלוואי. הלוואי ויכולתי להגיד מה הבעיה, זה מרים ומקפיץ חבר'ה במסיבות וחתונות, מה אתם כובד. הלוואי. הלוואי שגם אני הייתי יכולה, כמו עומר אדם, להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו. הלוואי. אבל לצערי אני כובד. כי אני פשוט מתמודדת כבר שנים עם התוצאות ההרסניות של שירים כאלה ושל התרבות שהם מייצגים ומייצרים".

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב אדם, "גברת מיכאלי היקרה, קודם כל כבוד שאת מתייחסת לשיר ברצינות כזו, אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך על ידי גם".

"מיכאלי כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך"

אדם הוסיף: "אז בבקשה לפני שאת כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך תנשמי, תתעסקי בעניינים שלך ולפני שאת מטיפה לי מוסר או מנסה להגן על עדה שאני חלק ממנה כדאי שתתיחסי בכבוד לעובדות שלך. ואת גם מוזמנת לצפות בתכנית מצב האומה בכיכובו של בן זוגך, שבניגוד אליי, מנסה לצחוק על כל המדינה במודע וגם על הקהילה הרוסית. למרות הכל, אוהב אותך השרה, מקווה שתנסי לעשות משהו מועיל בענף התחבורה".

עומר אדם בהופעה

עומר אדם בהופעה צילום: ללא

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן