עקיבא תורג'מן חזר מביקור ראשון בארצות הברית וחגג עם שיר חדש

המוזיקאי האהוב הוציא את שירו החדש, "יש בך הכול" ומספר על התהליך: "אם השיר הזה יתן למי מכם כוח, ויזכיר לו שיש בו את הכל, הכל! לא יהיה מאושר ממני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/02/22 09:41 כב באדר א'

עקיבא תורג'מן חזר מביקור ראשון בארצות הברית וחגג עם שיר חדש
עקיבא, צילום: שי פרנקו

הזמר והיוצר עקיבא תורג'מן הוציא הבוקר (ד') את שירו החדש, שיר שכתב לבנו "יש בך הכול". "מתוך רגע כזה של הבנה שאני לא באמת אוכל לחסוך ממנו את ההתמודדויות שלו, את הכאבים שלו, את הסיפור שלו בעולם. כמה הייתי רוצה לחסוך את זה ממנו.. שיהיו לו חיים פשוטים ויפים בלי שישבר לו הלב. בלי שישבר לי הלב עליו...". 

עוד הוא מספר כי אמיר זרד, הכוכב של הקליפ, הודה שהוא בכה כאשר שמע את השיר לראשונה. "הבנתי שלשיר הזה יש המון פנים-מהפנים של כל אחד ואחת מאיתנו עם ההתמודדויות שלו ועם הבחירה שלו לנצח יום ועוד יום. אמיר מרגש אותי בין השאר, כי הוא מזכיר לי אותי בגיל 13. ילד שמתמודד עם משקל גבוה ודימוי עצמי נמוך. אמיר הוא השראה ענקית בבחירה שלו לאהוב ולחבק את עצמו כמו שהוא ויותר מכך באומץ שלו לשים את הסיפור שלו בקדמת הבמה. אם השיר הזה יתן למי מכם כוח, ויזכיר לו שיש בו את הכל, הכל! לא יהיה מאושר ממני". 

בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, חשף הזמר בפני העוקבים את הביקור שערך לראשונה בארצות הברית, "הלב שלי מוצף באושר, אשכרה בצד השני של העולם יש אנשים שמקשיבים למוזיקה שעוברת דרכי ושרים איתי מילה במילה למרות שרובם לא מבינים עברית".