יאיר גולן: "לפטר את השדרנים עירית לינור וקובי אריאלי"

סגן הרמטכ"ל לשעבר יוצא נגד מגישי התכנית המילה האחרונה לאחר שדיברו נגדו בתכניתו. "אני דורש את הפסקת העסקתם לאלתר של עובדי תחנת הרדיו הצבאית שתקפו מפקד לשעבר של אותו הצבא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/20 21:48 כא באלול התשפ

יאיר גולן: "לפטר את השדרנים עירית לינור וקובי אריאלי"
גולן. נגד המילה האחרונה, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת יאיר גולן ממשיך במתקפותיו נגד אנשי ימין והפעם נגד מגישי התכנית "המילה האחרונה", עירית לינור וקובי אריאלי. גולן הוציא מכתב לשר הביטחון, הרמטכ"ל ומפקד גל"צ, בו הוא דורש לפטר את שני השדרנים לאחר שעלבו בו. "בתאריך 02.09.2020 ערכו השדרנים עירית לינור וקובי אריאלי שיחה בתכניתם 'המילה האחרונה'. במהלך השיחה אריאלי הצהיר שהוא שונא אותי, ובתגובה עירית לינור הצדיקה את תחושתו ואמרה 'מגיע ליאיר גולן שישנאו אותו'", פתח גולן את מכתבו. 

גולן המשיך לצטט את השניים שהתייחסו לנאומו כסגן הרמטכ"ל בטקס לזיכרון השואה, אז אמר כי הוא מזהה "תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו בגרמניה אז ומציאת עדות להם כאן בקרבנו כיום". גולן ציטט את לינור אומרת עליו "מי שמשווה אותי ואת ישראל ואת צה"ל ואת ממשלת ישראל לגרמניה הנאצית. עד יומך האחרון אתה רשאי לשנוא אותו כי מגיע לו". גולן נפגע מדבריה וכתב כי "מדובר בשקר. כל מי שהאזין לנאום אותו נשאתי בערב יום השואה בשנת 2016, יודע שלא ביצעתי השוואה לגרמניה הנאצית. לו הדברים היו נכונים הייתי ננזף על ידי שר הביטחון בוגי יעלון ורמטכ"ל גדי אייזנקוט, שגיבו את דברי".

https://www.facebook.com/MK.YairGolan/photos/a.1176903389167854/1507268536131336/

גולן ממשיך לתקוף וכתב: "כמי ששירת בצבא 38 שנה, כמי שפיקד על הצבא וכמי מי שסיכן את חייו פעם אחר פעם למען ביטחון המדינה, בלתי מתקבל על הדעת שאמירות מסוג זה יאמרו בתחנת רדיו צבאית. חופש הביטוי אינו חופש השיסוי". לבסוף כתב: "אני דורש את הפסקת העסקתם לאלתר של עובדי תחנת הרדיו הצבאית שתקפו מפקד לשעבר של אותו הצבא, וכן התנצלות פומבית כלפי הביטויים הקשים שנשמעו כלפי באותה התכנית".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן