קארין קליינברג חשפה באינסטגרם: כך הגיבה המשפחה כשסיפרתי על ההיריון | צפו:

יוצאת המירוץ למליון הסרוגה קארין קליינברג, שיתפה את עוקביה בסרטון המרגש בו היא מודיעה למשפחתה על כך שהיא בהריון, כך הגיבה המשפחה שנשמר ממנה הסוד 3 חודשים צפו:

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/22 10:15 יב באדר א'

קארין קליינברג חשפה באינסטגרם: כך הגיבה המשפחה כשסיפרתי על ההיריון | צפו:
אריאל וקארין קליינברג, צילום: רשת 13

בחנוכה האחרון התרגשנו מההודעה של האושייה הסרוגה קארין קליינברג כי היא ובן זוגה אריאל מצפים לילד ראשון, אחרי לא מעט אכזבות והפלה כואבת. לפני כחודשת שיתפה קארין את הרגע המרגש בה גילתה שהיא בהריון, וכתבה בהתרגשות על הבשורה -  "לבכות כמו תינוקת לבורא עולם".

היום, פרסמה קליינברג פוסט עם סרטון מרגש באינסטגרם, בו רואים את תגובות ההתרגשות יוצאות הדופן, של בני משפחתה אחרי שהיא מודיעה להם שהיא בהריון, סוד שבני הזוג שמרו 3 חודשים לפני ששיתפו אותם.

היינו חייבים לשמור את הסוד הזה 3 חודשים לפני שהרגשנו מוכנים לשתף

בפוסט עצמו כתבה קליינברג  "מספרים למשפחה על ההריון, חיכינו כל כך לשתף על ההריון למשפחה, לאחים, לגיסה, לגיסים… רצינו לשתף אותם בשמחה שלנו - אבל היינו חייבים לשמור את הסוד הזה 3 חודשים לפני שאנחנו מרגישים מוכנים לשתף. השמחה שלהם בשמחתנו - זה אחד הדברים המרגשים, שלא תטעו אנחנו אחים כמו כולם. אנחנו רבים, צוחקים, משלימים, מתעצבנים ובסוף מתחבקים, אבל לא משנה מה - האושר של השני חשוב לנו. ואין מאושרת ממני שזכיתי במשפחה הזאת שאני כל כך אוהבת  שבוע טוב ומבורך" 

כזכור, בחודש שעבר שיתפה קליינברג את עוקביה בתחושותיה לפני שגילתה שהיא בהריון, בפוסט תיארה קליינברג, כיצד חששה לבדוק אם היא בהריון למרות שידעה שיש לה תסמיני הריון בגלל שחששה להתאכזב, בסוף הפוסט שיתפה איך הגיבה כשגילתה בעצמה את הבשורה המשמחת  "כי מה יקרה ושוב פעם זה יהיה לא? ואם זה פתאום כן ? אז התפילות לבורא עולם שלא יעמיד אותי שוב בניסיון שכזה לא מפסיקות לרגע, ולאחר 22 ימים החלטתי לעשות בדיקה, לבדי בבית, הולכת לשירותים, מוציאה שוב פעם את המקל, 30 שניות , שני פסים, והתפילות עם הבכי מגיעות."