צפו רזי ברקאי נזכר: עמית סגל הגיע אלי עם דמעות

יונית לוי ועמית סגל ראיינו אמש את איש התקשורת רזי ברקאי שהודיע על פרישה מגלי צה"ל | ברקאי התייחס לסערת ברדוגו, "גם לפורנו והימורים יש הרבה צופים", התלונן על מצבה של המדינה, "הרמתי ידיים", וסיפר על הרגע בו עמית סגל הצעיר הגיע אליו עם דמעות

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/22 12:55 יג באדר א'

רזי ברקאי נזכר: עמית סגל הגיע אלי עם דמעות
צילום: דוברות אוניברסיטת אריאל

איש התקשורת רזי ברקאי שמזוהה יותר מכל עם תכניתו הוותיקה בגלי צה"ל מה בוער הודיע לאחרונה על פרישה, שניים מהעיתונאים הבכירים בישראל, יונית לוי ועמית סגל שעבדו איתו בעבר בגלי צה"ל הגיעו לתחנה הצבאים לראיון פרידה מיוחד.

רזי ברקאי נשאל מדוע החליט לעזוב וסיפר: "אני מרגיש שזו לא המדינה שרציתי לחיות בה. חד משמעית, היא השתנתה באופן שמעציב אותי, ראש ממשלת ישראל בפתח בית המשפט, סביבו עדת חנפים, פותח בהתקפה נגד השופטים שלו. הם איבדו את הבושה".

רזי ברקאי: אני מרגיש שזו לא המדינה שרציתי לחיות בה

ברקאי הפתיע וסיפר שהוא מצטער שלא דאג לילדיו לאזרחות זרה: "באמצע שנות ה-80 הייתי שליח רשות השידור בוושינגטון, אשתי אזרחית אמריקנית והילדים שלנו היו בני 4 ו-7. עלתה השאלה אם אנחנו מנצלים את השהות שלנו בארה"ב כדי להוציא להם אזרחות אמריקנית. שאלתי את עצמי - אם ההורים שלי ידעו על זה, הם הורגים אותי. אני מצטער על זה היום".

על הפופולאריות של יעקב ברדוגו בגלי צה"ל קודם הדחתו אמר ברקאי: "גם אתרי פורנו והימורים יותר פופולריים, לברדוגו יש 280 אלף מאזינים ביום, למה בוער הייתה האזנה של 200 אלף איש. נתניהו אמר לפני כמה שבועות - 'לברדוגו יש פי 6 מאזינים מאשר לרזי ברקאי'. שקרן. זה מחזיר אותי לזה שהתקשורת בחלקה עסקנית. העסקנות, הדלות והרצון להשמיע ולא לשמוע".

על עמית סגל הצעיר סיפר ברקאי: "עמית נשלח לסקר את ההתנתקות, ואחרי יום הוא חזר עם דמעות ואמר רזי שחרר אותי, עליתי איתו למפקד התחנה דאז, ובשקט ובלי שאף אחד ידע עמית שוחרר".