יעל שלביה באינסטגרם: "בעזרת ה' אשלח את הילדים שלי לחינוך דתי"

הדוגמנית בוגרת האולפנה בנהריה, ענתה לשאלת הגולשים ששאלו האם היא אהבה את האולפנה?, הדוגמנית הבינלאומית ענתה בחיוב "אהבתי את האולפנה, זה היה הבית השני שלי, אני מאוד אוהבת את החינוך הדתי לאומי והערכים שנותנים שם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/22 17:58 יב באדר א'

יעל שלביה באינסטגרם: "בעזרת ה' אשלח את הילדים שלי לחינוך דתי"
שלביה, צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

יעל שלביה, שזכתה לכינוי "הדוגמנית הדתיה", בוגרת האולפנה בנהריה, זו שזכתה בדצמבר הקודם במקום הראשון ברשימת "מאה הנשים היפות בעולם", של TC CANDLER עונה לשאלות עוקביה באינסטגרם, כאשר אחת השאלות שהופנתה אליה היתה האם היא אהבה את האולפנה שלמדה בה. 

"אני מאוד אוהבת את החינוך הדתי לאומי והערכים שנותנים שם"

בתשובתה לשאלה ענתה הדוגמנית ואף הפתיעה "אהבתי את האולפנה, זה היה הבית השני שלי. למדתי בבית ספר של 200 בנות ככה שכולנו היינו כמו אחיות, אני מאוד אוהבת את החינוך הדתי לאומי והערכים שנותנים שם, ובעזרת ה' אשלח את הילדים שלי לחינוך דתי.  הקשיים שהיו כשהתחלתי לעבוד היו די הגיוניים, העיקר שבסופו של דבר סיימתי שם יב' והם הבינו כמה היה חשוב לי להישאר במסגרת הזאת במיוחד" 

שבת זה השקט שלי 25 שעות שלי, הדבר הכי מאזן שיש לי בחיים

על שאלה נוספת שנשאלה הדוגמנית - האם את עדיין שומרת שבת?, ענתה שלביה בביטחון "כן ברוך ה', שבת זה השקט שלי 25 שעות שלי, הדבר הכי מאזן שיש לי בחיים" 

כזכור, לפני מספר חודשים סיפרה שלביה כי ספגה בעבר ביקורת רבה על הדרך הדתית שלה ועל כך שעזבה את הדת. "ביקורת תמיד תהיה", אמרה הדוגמנית בראיון. "אני שומרת שבת, אני שומרת כשרות, אבל גם כשאני רוצה לשתף דברים שקשורים לדת אני כבר חוששת, שלא יגידו שאני עושה את זה רק כדי להוכיח משהו. הרבה פעמים אני מרגישה שנהיה טרנד, כולן רוצות להראות שהן דתיות. אבל אצלי זה הבית, ואני רוצה לשמור לי את זה בינתיים".