שוב זעזוע בישראל היום: אחרי הפרישה של ביסמוט גם הסגן עוזב

אריאל שמידברג, שבמשך חמש שנים שימש כסגן העורך הראשי בעיתון, הודיע כי הוא מסיים את עבודתו: "'ישראל היום' מבחינתי הוא בית ותמיד יהיה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/02/22 21:32 ט באדר א'

שוב זעזוע בישראל היום: אחרי הפרישה של ביסמוט גם הסגן עוזב
אריאל שמידברג, צילום: ללא

בסוף החודש שעבר הודיע העורך הראשי של העיתון "ישראל היום", בועז ביסמוט, כי הוא מסיים את תפקידו אחרי חמש שנים. הערב (ה') מצטרף אליו גם סגנו, אריאל שמידברג, שהודיע להנהלת העיתון על כוונתו לפרוש מתפקידו לאחר 15 שנים בארגון. 

"בניתי אלפי עיתונים, שערים וכותרות ראשיות", אמר שמידברג, "הובלתי את תחילת המעבר של 'ישראל היום' לעידן הדיגיטל, עם אתר ואפליקציה חדשים. יזמתי וליוויתי אין-סוף חשיפות, ידיעות בלעדיות, סיפורים אישיים, פרויקטים, ראיונות, סרטונים ופודקאסטים. בסוף - אין כמו לספר סיפור טוב (לא משנה באיזו פלטפורמה), ואין כמו לדעת לפני כולם. בשביל זה נכנסתי למקצוע הזה". 

אריאל שמידברג

אריאל שמידברג צילום: ללא

 עוד אמר: "'ישראל היום" מבחינתי הוא בית ותמיד יהיה. אין לי מילים להודות לעורכים הראשיים לשעבר עמוס רגב ובועז ביסמוט (היקרים מאוד) על ההזדמנות, האמון והתמיכה. תודה לצוות המדהים שלי - מנהלים, רכזים, כתבים, עורכים, מעצבים, מגיהים וצלמים - חבורה איכותית של אנשים עם מחויבות עמוקה למקצוע, שיעשו הכל כדי שהפוש ייצא לפני כולם והכותרת על העמוד תהיה הכי מדויקת".

בעשור האחרון מילא שמידברג תפקידים בכירים בעיתון. מאז 2011 מנהל שמידברג את מחלקת החדשות, וב-2017 מונה במקביל לסגן העורך הראשי ומנהל מחלקת הדיגיטל. 

מ"מ העורך הראשי של ישראל היום, עמר לחמנוביץ, מסר בתגובה: ""אריאל שמידברג נכח בכל הצמתים החשובים של 'ישראל היום' ומילא מגוון תפקידים מערכתיים לאורך 15 שנות העיתון – עד לתפקיד סגן העורך הראשי וראש מערכת החדשות. אנחנו מודים לו על התרומה העיתונאית, המסירות הרבה והעשייה המתמדת – ומאחלים לו בהצלחה רבה בהמשך הדרך. 'ישראל היום' ימשיך להיות העיתון המוביל במדינה, ועתיד להרחיב בקרוב משמעותית את פעילותו, בין השאר בתחום הדיגיטל, בהובלת אנשי מקצוע מן השורה הראשונה בישראל".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן