צופית גרנט חושפת: מאיימים על חיי

צופית גרנט לאחרונה הגיעה לכותרות עם החתונה שלה ושל הזמר שולי רנד, וסידרה חדשה ומסקרנת בראשותה בה היא מצטרפת לארגון להב"ה, היום היא חושפת כי הסדרה המורכבת הביאה לאיומים על חייה | "כתבו לי: מאז שהתחתנת עם החרדי נפרדת מהמוח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/22 13:12 טז בשבט התשפב

צופית גרנט חושפת: מאיימים על חיי
צופית גרנט, צילום: רשת 13

לאחרונה הוציאה אשת התקשורת צופית גרנט סדרה חדשה ומסקרנת בה היא מצטרפת אל ארגון להב"ה, מתחקה אחרי הנוער הנושר ונפגשת עם אוכלוסיות הקצה של ישראל, מסתבר שיש מי שראה את הסדרה והחליט לאיים על החיים של גרנט.

בפוסט אינטימי כתבה גרנט על הימים הלא פשוטים שעוברים עליה מאז פורסמה הסדרה: "שלושה שבועות מאז עלתה הסידרה עם פרק ראשון שבו נטמעתי בעולמו של בנצי וענת גופשטיין ארגון ימני קיצוני, שבוע לאחר מכן ירדתי לרחובות בני ברק בעקבות הנוער הנושר והשבוע צללתי לתוך סילוואן , ליבת ירושלים, שתי דק מהכותל, שלושה שבועות שבהם הביטויים ״שינאה״ ״אלימות״ ״הסתה״, חיים בתוך עולמי הפרטי ביתר שאת, אחרי התוכנית עם בנצי אנשי שמאל כתבו עלי משפטים כמו, ״פשיסטית מטונפת״ חובבת גזענים, נאצית, תחזרי לשתות פיפי, מאז שהתחתנת עם החרדי נפרדת מהמוח, ועוד ועוד תפעילו את הדימיון ובלי רחמים.

צופית גרנט: "קיבלתי מכתבי שיטנה מחרדים שקראו לי גויה מטונפת"

אחרי התוכנית בבני ברק קיבלתי מכתבי שיטנה מחרדים שקראו לי גויה מטונפת, לא יהודיה, מביישת את העולם החרדי, חולת נפש, שקרנית בהמה ושוב תפעילו את הדימיון ולכו רחוק. ואתמול בעיקבות סילוואן ההשתלחות ממש מזמינה לפגוע בי, אורן חזן קורא לאנשים בטוויטר לפגוע בי, הצל מקלל ומגדף והכי נורא שכותבים שיצאתי נגד החיילים שלנו( מה שלא היה ולא נברא) המשפט פעם אהבתי אותך היום אני שונא/ת אותך חוגג מאז עלתה הסידרה".

גרנט הוסיפה: "אל תתבלבלו צפיתי את זה , בעיני על זה הסידרה, על הקלות הבלתי נסבלת בה משתמשים באלימות מילולית ומנטלית קשה כלפי כל מה שלא מתיישב נכון עם האג׳נדה הפרטית שלנו, כולם שונאים את כל מה שהם לא אוהבים, ולכולם היום בעידן הזה יש את היכולת להשתמש באתרים כדי להוציא החוצה את הרפש הפרטי, מעצם היותי אמפטית במקום בו נדמה לאחר שהייתי אמורה לקלל או לרטש אזכה לקייטונות של השפלה".

על האוכלוסיות בהן נפגשה כתבה: "אם נדמה למישהו שהסידרה הזאת היא על מקומות נפיצים , כן זה נכון רק בדגש על בני האדם שחיים במקום ואני כל מה שאני מנסה לעשות בדרך כלל זה לתווך את החלק האנושי, בעדינות ובאמפטיה, עם הרבה סבלנות ויכולת להקשיב, אני לא אדם פוליטי רק שבהיגיון שלי אני חושבת , נכון יש לנו בעיות עם השכנים אבל אם לא נמצא עכשיו דרך להוריד את מפלס התיסכול הם יהיו עוד יותר מתוסכלים וקשים ומפחידים, אל תטעו זה לא שאני חושבת שמבינים אותי לאור הדברים שאני כותבת אני יודעת שלא, ובכל זאת אמשיך ואומר את דעתי, שינאה מביאה שינאה מביאה שינאה, ואז, מה נרוויח? פחד? אימה? חרדה לחיים שלנו? ואני לא מדברת על ערבים מול יהודים אלא עלינו, על בני האדם מה הפכנו להיות, זה לא שמשנה מה אני אומרת במפגש עם בנצי גופשטיין או על מה השיח עם מחמוד, זה על איך את בכלל מעזה לדבר עם זה או עם זה, אז השמאל מוקיע את האחד והימין את האחר רק שלא סתם מוקיעים אלא ממש מקיאים ואם אפשר היו מחסלים את כל מה שמשויך לך".


(צופית גרנט עם ארגון להב"ה).

לסיום, ולמרות האיומים יצאה גרנט במסר אופטימי: "אין לנו ארץ אחרת, זה הבית שלי, זו השפה האהובה שלי, כאן רציתי ועדיין רוצה לחיות עם הילדים שלי והמשפחה שלי, זו הדת שלי, ובתוך המקום שלנו אנחנו חייבים לרכך את השיח, כי בסוף לשינאה יש מחיר אישי כבד, בית המקדש נהרס על שינאת חינם, לא מן הראוי שנעשה חשבון נפש לפני שאנחנו מביעים את הסלידה ממשהו רק כי הוא לא מתנהל בחוקים שלנו?".