לא תחמיץ את גמר "אקס פקטור": נטע ברזילי חיובית לקורונה

השופטת בתכנית נמצאה חיובית לנגיף אך נראה כי על אף מחלתה לא תפספס את האירוע הנוצץ של גמר "אקס פקטור לאירוויזיון", מכיוון שהיא צפויה להשתחרר מבידוד עד בטרם יתקיים האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/22 21:59 כח בשבט התשפב

לא תחמיץ את גמר "אקס פקטור": נטע ברזילי חיובית לקורונה
נטע ברזילי, צילום: Yossi Zamir/Flash90

גמר תכנית ה"אקס פקטור", בו ייבחר נציג או נציגת ישראל לתחרות האירוויזיון 2022, צפוי להתקיים במוצאי השבת הקרובה בשידור חי ב"רשת 13". אחת מהשופטים בתכנית היא נטע ברזילי, שגילתה היום (א') שהיא חיובית לקורונה כמו רבים מהעם היושב בציון, כך פורסם הערב ב-ynet. 

למרות ההידבקות, בסביבתה של זוכת אירוויזיון 2018 מעריכים כי היא תקח חלק באירוע הגמר הנוצץ, שכן הבידוד שלה אמור להסתיים בטרם יתחיל הגמר. "נטע חשה בטוב ונשמרת בביתה", נמסר מטעמה של זוכת האירוויזיון לשעבר. מרשת נמסר בתגובה ל-ynet: "אנו פועלים על פי הנחיות משרד הבריאות".

נזכיר כי בדצמבר 2021 סירבה ברזילי להופיע בטקס הגמר של תחרות מיס יוניברס העולמית שהתקיימה באילת. ברזילי הודיעה כי למרות ההזמנה, היא לא תופיע בתחרות, כך פורסם בזמנו בחדשות 13. "החמיאה לי ההצעה להופיע בטקס הזה", אמרה בתגובה.

"על אף שאני רואה בו הרבה יופי, אני עדיין לא מצליחה לראות את עצמי עומדת על במה שבה שופטים נשים על פי מראה חיצוני, מידות גוף גובה ומשקל". עוד הוסיפה כי "למרות שנעשו בו עדכונים ברוח התקופה, אני עדיין חושבת שתחרות יופי הוא קונספט קשה, מיושן ומקטין. הגיע הזמן להתקדם".