מיכל רנד מפתיעה: התפללו לרפואת בעלי שולי רנד

לאחר שנודע כי השחקן והזמר נדבק בנגיף הקורונה, מיכל רנד הפתיעה ברשתות וביקשה מעוקביה להתפלל לרפואתו. בתגובות הסבירה: "הוא אבא של הילדים שלי. אני מקווה שעוד יחזור לתפקד כאבא, כסבא, שיהיה חי בריא וקיים עבור הילדים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/22 09:38 יט בשבט התשפב

מיכל רנד מפתיעה: התפללו לרפואת בעלי שולי רנד
שולי רנד, צילום: צילום מסך, רשת 13

הגל החמישי של נגיף הקורונה בדמות זן האומיקרון גורם לעלייה קשה בתחלואה עם שיאים שנשברים מדי יום ושיבושים קשים בשגרת החיים, גם הברנז'ה המקומית לא ניצלה מהסטטיסטיקה, ומתברר כי גם השחקן והזמר שולי רנד נדבק בנגיף. באמצע השבוע הופיע הזמר במועדון הזאפה בהרצליה, יחד עם ההופעה "תשליך", ויממה לאחר מכן גילה כי נדבק בנגיף.

"התפללו בדחיפות לרפואתו של בעלי"

מי שהפתיעה את הגולשים היא אשתו הראשונה, ומי שעדיין נחשבת כאשתו, מיכל רנד. ברשתות החברתיות כתבה רנד: "חברים יקרים, אנא התפללו בדחיפות לרפואתו של בעלי שלום יוסף בן בלהה אדלה שחלה בנגיף הקורונה הארור!".

בתגובות הסבירה לאחר שאלות הגולשים: "אין לי בעל אחר! לא הייתי צוחקת על דבר כזה, שמו הוא שלום יוסף, הפך את שמו בקיצור לשולי". עוד היא כתבה: "הוא אבא של הילדים שלי. אני מקווה שעוד יחזור לתפקד כאבא, כסבא, שיהיה חי בריא וקיים עבור הילדים. באמת נראה לך שאני רוצה במותו?". מטעמו של שולי רנד נמסר בתגובה למאקו: "שולי מרגיש מצוין וממשיך לעבוד וליצור מביתו. מאחלים בריאות איתנה לכולם".

"רציתי לצאת לחופשי"

כזכור, מוקדם יותר השנה נישא רנד לצופית גרנט אחר שלדבריו ספג התעללות רבת שנים מאשתו הראשונה מיכל: "בבית הדין הסבירו שלטובתי עדיף גט, אני מסכים עם זה. אני הייתי מעדיף להיות גרוש. זה שבית הדין נענה לתביעתי, זה לא היה טכני מבחינתי, זו הייתה חוויה רגשית מאוד חזקה. זו הפעם הראשונה שבה אמרו לי, 'כן, זכית בתביעתך, אנחנו מאמינים לך'. כל הזמן יורדות לי אבנים מהלב. יש אצלי תחושת שחרור מאוד גדולה. הרגשתי שמחה ענקית, כי רציתי לצאת לחופשי".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן