גל גדות מגיבה לטענות הבמאי שאיים עליה: "הבנתי מצוין, טיפלתי בזה במקום"

הכוכבת שמביאה הרבה כבוד לישראל מעבר לים הואשמה כי בעקבות קשיים בשפה לא הבינה נכון את התנהלותו של אחד הבמאים על הסט, שאיים לפגוע לה בקריירה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/22 22:24 טז בשבט התשפב

גל גדות מגיבה לטענות הבמאי שאיים עליה: "הבנתי מצוין, טיפלתי בזה במקום"
גל גדות, צילום: shutterstock

השחקנית הישראלית גל גדות מככבת בעולם בזכות הסרטים הרבים שבהם היא מופיעה, כאשר האחרון שבהם שעלה לנטפליקס זכה לשיא של כל הזמנים, כאשר לא פחות מ-92 אחוז מהמנויים התחילו בצפייה של הלהיט, "הודעה אדומה". 

אולם, ביממה האחרונה, שמה של גדות נקשר דווקא בפרשייה של יחסי עבודה בהוליווד הרחוקה. הבמאי ג'וס ווידון אמר בראיון שהעניק ל"ניו יורק מגזין", כי הוא דוחה את הטענות של גדות, לפיהן הוא איים על הקריירה שלה בזמן ששניהם בילו יחד עם הסט של הסרט "ליגת הצדק". הבמאי מצידו טוען כי לא אמר דברים כאלו מעולם, "אני לא מאיים על אנשים. מי עושה דברים כאלה?", עוד הוסיף כי, "אנגלית היא לא שפת האם שלה ואני נוטה להיות מתחכם בצורה מרגיזה בדיבור שלי".

בראיון שהופיע במגזים צוטטה גדות שאמרה, "הבנתי מצוין". בראיון שהעניקה לחדשות 12 בחודש מאי האחרון, סיפרה השחקנית המפורסמת, "מה שהיה לי עם ג'וס בגדול, זה שהוא כאילו איים לי על הקריירה, ואמר לי שאם אעשה משהו, הוא ידאג שהקריירה שלי תהיה אומללה ופשוט טיפלתי בזה בו במקום".