מתי כספי: "חברות התרופות רוצות אותך מאריך ימים וחולה, אני לא לוקח תרופות"

הזמר והיוצר מתי כספי ממשיך במאבקו נגד החיסונים ותוקף את מדיוניות הממשלה בכל הנוגע לתו הירוק: "מודרנה המציאו חיסון שהוא שום דבר כדי להרוויח כסף. אני מתנגד לזה, לא יכול לסבול כפיה בלתי הגיונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/01/22 12:56 טז בשבט התשפב

מתי כספי: "חברות התרופות רוצות אותך מאריך ימים וחולה, אני לא לוקח תרופות"
מתי כספי, צילום: Gilad Avidan ויקיפדיה CC BY-SA

הזמר והיוצר מתי כספי שירד מהארץ עם תחילת מגפת הקורונה תוקף היום (ג') מביתו שבאיטליה את מדיניות הממשלה בכל הקשום לקורונה וטוען כי מפחידים אנשים כדי שיתחסנו, חיסון שלדעתו הוא פייק ונועד להעשרת חברת פייזר.

כספי אמר היום בראיון כי: "חברת התרופות רוצה אותך מאריך ימים וחולה. אני לא לוקח תרופות, אוכל בריא ונעזר בתרופות מין הטבע. מאחר ולטבע אין פטנט לא ניתן לגנוב אותי, מודרנה המציאו חיסון שהוא שום דבר כדי להרוויח כסף. אני מתנגד לזה, לא יכול לסבול כפיה בלתי הגיונית".

מתי כספי: "לא אשתף פעולה עם דיקטטורה או פאשיזם"

בעבר כבר אמר כספי על הקורונה: "בעקבות החזרת ההגבלות, על מנת שהשקר והמרמה ימשיכו לעד, נאלצתי לבטל את בואי", כתב כספי למעריציו בחשבון הפייסבוק. "כבר הצהרתי בעבר שלא אופיע אם תהיינה הגבלות שלא יאפשרו לחלק מהקהל שלי לבוא להופעותיי. לא אשתף פעולה עם דיקטטורה או פאשיזם", קבע נחרצות.

עוד כתב הזמר המוכשר כי הוא מעדיף לאכזב את עצמו ולא להופיע, מאשר לאכזב אפילו שני אנשים שירצו לבוא להופעותיו ולא יתאפשר להם כי לא התחסנו. "אגיע להופעות אך ורק אם יוסרו כל ההגבלות ויתאפשר לכל מי שירצה בכך לבוא להופעותי. או כולם או אף אחד, לא תהיה איפה ואיפה. גופינו ברשותנו ולא ברשות העריצים".